Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Lekser... Kos deg!

 

Nei.

 

 

Lekser er jo morsomt... Mye bedre å skrive 4-5 sider lange rapporter et par ganger i uka...

 

Fant igjen et bilde av det gamle HAF922 kabinettet mitt! Nesten rart søppeldynga tok det imot.

 

a>

 

 

Det er jo lett. Jeg er ganske så flink til å skrive skjønner du, lol.

 

 

Jeg savner lekser jeg, har ikke hatt det på år og dag.

 

Huff, at du gjør. BF i morgen btw, har bare spilt GMOD i dag.

 

 

God kveld!

 

Like så!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det letteste er jo å bare ikke gjøre de.

 

Og konsekvensene er ikke alltid så gøye da..

 

Men da får man anmerkning i retur, yaay.

 

Da får vi håpe at Norge innfører Leksefri skole, så du ikke trenger å være redd for akkurat anmerkninger.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Og konsekvensene er ikke alltid så gøye da..

 

 

 

Da får vi håpe at Norge innfører Leksefri skole, så du ikke trenger å være redd for akkurat anmerkninger.

 

Da er jeg nok ferdig med skole. ;)

 

Uansett, next stop er senga, natta! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da er jeg nok ferdig med skole. ;)

 

Kanskje, og kanskje ikke. AUF (som kopierte Rød ungdoms politikk) har jo kommet med forslag om leksefri skole, og de er jo den største ungdomspolitiske organisasjonen i Norge, og kan faktisk få igjennom litt av hvert. Dersom de får det som de vil, vil det bli innført om ikke alt for lenge.

 

Selv om jeg støtter leksefri skole, så liker jeg personlig å ha lekser da jeg lærer vannvittig tregt.

 

 

Uansett, next stop er senga, natta! :)

 

God natt ja! :)

Lenke til kommentar

Dere må bare bli bedre på å kunne ting og bedre på å juge = win.

 

Kanskje, og kanskje ikke. AUF (som kopierte Rød ungdoms politikk) har jo kommet med forslag om leksefri skole, og de er jo den største ungdomspolitiske organisasjonen i Norge, og kan faktisk få igjennom litt av hvert. Dersom de får det som de vil, vil det bli innført om ikke alt for lenge.

Selv om jeg støtter leksefri skole, så liker jeg personlig å ha lekser da jeg lærer vannvittig tregt.

 

Leskefri skole finnes som prøve prosjekt og du lærer ikke noe mer av å ha lekser.

 

Tydeligvis så blir man bannet i bf3 av å kalle folk homo, nice, folk tåler så lite på der intwerwebzor at jeg blir nesten lei meg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Sjekker lærerne dine alle leksene? Til oss blir vel maks 10% faktisk sjekket.

På ungdomsskolen sjekka ikke noen lærer leksa når jeg først gjorde de, men når jeg ikke gjorde leksan, da sjekka de...

 

Det er jo lett. Jeg er ganske så flink til å skrive skjønner du, lol.

 

Det har med saken å gjøre?

 

EDIT:skriveleifer

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Leskefri skole finnes som prøve prosjekt og du lærer ikke noe mer av å ha lekser.

 

Ja, og nei. Poenget til RU er at det er de med godt utdannet foreldre som faktisk klarer å lære noe av det, da foreldrene ofte er veldig resurssterke, og kan hjelpe dem. Mens de som er lengre nede på stigen ikke klarer det da foreldrene ikke har en særlig utdannelse.

 

Det stemmer for det meste at lekser ikke fungerer.

 

Edit:

 

For dere som ikke har fått med dere det: STEAM HAR SALG! :D

Håper Hitman: Absolution blir billigere, da skal jeg garantert kjøpe det!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Tydeligvis så blir man bannet i bf3 av å kalle folk homo, nice, folk tåler så lite på der intwerwebzor at jeg blir nesten lei meg.

 

Tror du at du bare kan slenge skjellsord uten handling?

Synes det er tragisk at folk kaller andre homo, at jeg blir nesten lei meg. Sånn kidsopplegg med det "HOMO!!" preiket.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...