WhatWorld Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hitman Absolution skuffet meg ikke en plass, definitivt verdt pengene. Heilt enig der, og uansett om dddet ikkje hadde vore verd påengane, så fekk ein jo alle dei forrige hitman spela med ved kjøp av Absolution Måtte humra litt for meg sjølv når eg la eit lik oppi kverna og starta den Btw, du fann ikkje well played: secret på vegen? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hitman Absolution skuffet meg ikke en plass, definitivt verdt pengene. Jeg ble heller ikke skuffet Hva fikk du med i Professional Edition? Så at du kunne laste ned de ekstra Suit-packs, tegner med du fikk den gratis…? Og forresten hvilken vanskelighetsgrad la du deg på? Endret 20. november 2012 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei Glenn! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 http://www.vgtv.no/#!/video/58146/mirakelgutten-even Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg ble heller ikke skuffet Hva fikk du med i Professional Edition? Så at du kunne laste ned de ekstra Suit-packs, tegner med du fikk den gratis…? Og forresten hvilken vanskelighetsgrad la du deg på? The Professional Edition includes: 72-page Artbook Making of video Agency Gun Pack DLC including: Upgraded silencer Laser sights Agency Jagd P22G: A modern top-tier pistol Agency HX UMP: Powerful high-caliber SMG Agency SPS 12: Brutal semi-automatic shotgun Så om du kjøper vanlig edition og kjøper "Hitman Absolution Suit and Gun Collection" for 4.99EUR, så har du spart pengar, om du ikkje bryr deg om "72-page Artbook and Making of video" Og no er preload av AC3 tilgjengeleg på steam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det noen av dere som har lyst til å prøve Dota 2? Jeg har 2 invites jeg kan gi bort, legg meg til: http://steamcommunity.com/id/Plomme/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 The Professional Edition includes: 72-page Artbook Making of video Agency Gun Pack DLC including: Upgraded silencer Laser sights Agency Jagd P22G: A modern top-tier pistol Agency HX UMP: Powerful high-caliber SMG Agency SPS 12: Brutal semi-automatic shotgun Så om du kjøper vanlig edition og kjøper "Hitman Absolution Suit and Gun Collection" for 4.99EUR, så har du spart pengar, om du ikkje bryr deg om "72-page Artbook and Making of video" Og no er preload av AC3 tilgjengeleg på steam Jaja, men det er fortsatt ekstremt billig for en edition da. Som regel koster dem opp i mot 600+. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 har noen bestilt fra aquatuning før? de har mange ting jeg trenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det noen av dere som har lyst til å prøve Dota 2? Jeg har 2 invites jeg kan gi bort, legg meg til: http://steamcommunity.com/id/Plomme/ Du har gitt meg en om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du har gitt meg en om jeg husker riktig. Jepp, og fikk nettopp to nye invitasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mobilen hoppet ut av hendene mine og ned i gulvet imens jeg tok på beskyttelsen, kunne blitt en ødelagt skjerm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Må bare bli ferdig med engelsk og norsk leksa så blir det Hitman resten av kvelden. :3 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Lekser... Kos deg! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Lekser er jo morsomt... Mye bedre å skrive 4-5 sider lange rapporter et par ganger i uka... Fant igjen et bilde av det gamle HAF922 kabinettet mitt! Nesten rart søppeldynga tok det imot. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 The Professional Edition includes: 72-page Artbook Making of video Agency Gun Pack DLC including: Upgraded silencer Laser sights Agency Jagd P22G: A modern top-tier pistol Agency HX UMP: Powerful high-caliber SMG Agency SPS 12: Brutal semi-automatic shotgun Så om du kjøper vanlig edition og kjøper "Hitman Absolution Suit and Gun Collection" for 4.99EUR, så har du spart pengar, om du ikkje bryr deg om "72-page Artbook and Making of video" Trodde du fikk med Agency Gun Pack DLC i Nordic Limited Edition også? Det er den "vanlige" butikkversjonen tror jeg. Hva er forresten Prima-Guide? Billig med den Suit-packen forresten... blir nok et kjøp. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Lekser er jo morsomt... Mye bedre å skrive 4-5 sider lange rapporter et par ganger i uka... Den var ny, at lekser er morsomt fordi det er verre å skrive 4-5 sider lange rapporter. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvorfor gjør dere lekser om det er så kjedelig? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvem er det som har lekser? :l Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg savner lekser jeg, har ikke hatt det på år og dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå