w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 trodde kresen var at man skal ha ting mer "nøye" (perfeksjonist er det vel) eller at man skal ha ting bedre forklart, gjort og sånn Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Nuvel, tror vi stopper der. Ikke ta det ille opp, Kabom. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 tar ikke ting som skjer på internet ille opp... Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hehe, ja.. men om 1månad kanskje, så skal kommunen byggja ut eindel på nettet... så då har me moglegheit til å oppgradera til 20/10 Mb/s Det ser eg fram til... Men forstod jo poenget ditt, er jo litt missunneleg på dei som har 40Mb fiber linje... Prøv å ha 70/10 så gå tilbake til 8/1... Alt føles som sirup! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 god dag er deilig og ha fri imorgen også har bursdag i dag og har fylt 19, Gratulerer! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) god dag er deilig og ha fri imorgen også har bursdag i dag og har fylt 19, Gratulere med 19 års dagen Endret 20. november 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Fint å havna på andre plass i Norge på topplista til tutorialen til Hitman Absolution Contracts på andre forsøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva er det med at det er så få servere når jeg leter i Serverbrowseren til BF3..? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Noen som har gode erfaringer med onecall? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva er det med at det er så få servere når jeg leter i Serverbrowseren til BF3..? Virker fint her værtfall. Blir du med på BF3? Er ikke lenge før jeg kjøper meg Hitman: Absolution. @ Kabom Ser du har slettet meg fra Skype igjen once more, lol. Synd jeg ikke gidder å bry meg engang. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) jeg har ikke vært pålogget på skype i snart to uker... og igjen ? jeg har ikke sletta deg noen gang, og kommer nok aldri til å gjøre det. Endret 20. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Virker fint her værtfall. Blir du med på BF3? Er ikke lenge før jeg kjøper meg Hitman: Absolution. Jaaa, kjøpte meg Premium nå for ikke så lenge siden. Endret 20. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) jeg har ikke vært pålogget på skype i snart to uker... og igjen ? jeg har ikke sletta deg noen gang, og kommer nok aldri til å gjøre det. I følge skypen min så er du bort vekk... Jeg aner ikke i såfall. Uansett har du slettet meg en gang tidligere, derfor tenkte jeg at du nok hadde gjort det denne gangen også. Ble skeptisk om det var angående vår "lille" krangel om PSU. Edit: La deg til igjen ettersom at Skype er totalt fucka for tiden. Jaaa, kjøpte meg Premium nå for ikke så lenge siden. Kjøpte meg Hitman Abosolution Professional Edition nå nettopp. Endret 20. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 I følge skypen min så er du bort vekk... Jeg aner ikke i såfall. Uansett har du slettet meg en gang tidligere, derfor tenkte jeg at du nok hadde gjort det denne gangen også. Ble skeptisk om det var angående vår "lille" krangel om PSU. Kjøpte meg Hitman Abosolution Professional Edition nå nettopp. Hvorfor skulle jeg slette noen på skype om en liten krangel? Hvilken skype er det du bruker nå? Den nye eller den gamle? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Blir det å skje, eller er du bare veldig kul på internett? Meg du snakker til? Det blir å skje. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja, det var deg jeg snakket til. Kan du si noe mer om planene dine? Tidspunkt f. eks. Regner med du har planer om å dele rom med Breivik? Ser jo ut som dere har en del felles interesser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kjøpte meg Hitman Abosolution Professional Edition nå nettopp. Du må si ifra om det er bra, jeg ble litt skeptisk etter all den kritikken den fikk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvorfor skulle jeg slette noen på skype om en liten krangel? Hvilken skype er det du bruker nå? Den nye eller den gamle? IDK, folk pleier som regel det etter en krangel med meg, lol. Dem tåler som regel ikke at jeg har rett. Jeg heter Kromskallen på skype, det er altså den nye. Du må si ifra om det er bra, jeg ble litt skeptisk etter all den kritikken den fikk.. Det skal jeg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Den nye skypen din skal være på vennelista mi, den gamle kom jeg på at jeg sletta, hvem trenger 2 av kromskallen? Neida, men har jeg to av den "samme" eller en person med 2 brukere på vennelista sletter jeg den jeg vet de ikke bruker. EDIT: Skriveleif Endret 20. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå