Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja.. men om 1månad kanskje, så skal kommunen byggja ut eindel på nettet... så då har me moglegheit til å oppgradera til 20/10 Mb/s :p

 

Det ser eg fram til... :) Men forstod jo poenget ditt, er jo litt missunneleg på dei som har 40Mb fiber linje...

Prøv å ha 70/10 så gå tilbake til 8/1... Alt føles som sirup!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva er det med at det er så få servere når jeg leter i Serverbrowseren til BF3..?

 

Virker fint her værtfall. Blir du med på BF3? Er ikke lenge før jeg kjøper meg Hitman: Absolution.

 

@ Kabom

 

Ser du har slettet meg fra Skype igjen once more, lol. Synd jeg ikke gidder å bry meg engang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Virker fint her værtfall. Blir du med på BF3? Er ikke lenge før jeg kjøper meg Hitman: Absolution.

 

Jaaa, kjøpte meg Premium nå for ikke så lenge siden. :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

jeg har ikke vært pålogget på skype i snart to uker... og igjen ? jeg har ikke sletta deg noen gang, og kommer nok aldri til å gjøre det.

 

I følge skypen min så er du bort vekk... Jeg aner ikke i såfall. Uansett har du slettet meg en gang tidligere, derfor tenkte jeg at du nok hadde gjort det denne gangen også. Ble skeptisk om det var angående vår "lille" krangel om PSU.

 

Edit: La deg til igjen ettersom at Skype er totalt fucka for tiden.

 

 

Jaaa, kjøpte meg Premium nå for ikke så lenge siden. :D

 

Kjøpte meg Hitman Abosolution Professional Edition nå nettopp. :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

I følge skypen min så er du bort vekk... Jeg aner ikke i såfall. Uansett har du slettet meg en gang tidligere, derfor tenkte jeg at du nok hadde gjort det denne gangen også. Ble skeptisk om det var angående vår "lille" krangel om PSU.

 

 

 

 

Kjøpte meg Hitman Abosolution Professional Edition nå nettopp. :D

Hvorfor skulle jeg slette noen på skype om en liten krangel? :hmm:

Hvilken skype er det du bruker nå? Den nye eller den gamle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvorfor skulle jeg slette noen på skype om en liten krangel? :hmm:

Hvilken skype er det du bruker nå? Den nye eller den gamle?

 

IDK, folk pleier som regel det etter en krangel med meg, lol. Dem tåler som regel ikke at jeg har rett. :)

Jeg heter Kromskallen på skype, det er altså den nye.

 

 

Du må si ifra om det er bra, jeg ble litt skeptisk etter all den kritikken den fikk..

 

Det skal jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...