Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen gode steder der man kan kjøpe batterier til laptoper? Faren min trenger et nytt et til sin. Og har tenkt til å ønske meg en SSD til jul som er rundt 1000 kr, noen forslag? :)

 

Batteri er å finna i fleng hjå Altitec... har ikkje prøvd så mange ssd sjølv, men har høyrd gjete om at Intel® SSD 330 Series 180GB 2.5", 25nm og Samsung sin 840 Pro er bra...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Snakk om heldig, eg sit med 2/0.5Mb/s med breiband type ADSL 2

 

Greit, jeg skøyt meg selv i foten med den kommentaren, er vist ikke den enste som har dårlig nett..

Lenke til kommentar

Greit, jeg skøyt meg selv i foten med den kommentaren, er vist ikke den enste som har dårlig nett..

 

Hehe, ja.. men om 1månad kanskje, så skal kommunen byggja ut eindel på nettet... så då har me moglegheit til å oppgradera til 20/10 Mb/s :p

 

Det ser eg fram til... :) Men forstod jo poenget ditt, er jo litt missunneleg på dei som har 40Mb fiber linje...

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

ehhh.... strøm til dataen?

 

618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

 

Jaja, selvfølgelig kan man det men det er bare bortkastet penger. Da kan du like så godt kjøpe deg en 500 W for strøm, lol. Hvis du skal ha 1000+ W bør man kjøre SLi/Cross, ellers er det bare ikke verdt pengene.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...