Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

ikke mer? :omg: hovedkortet er snart 1 år gammelt og ble kjøpt for 2.5k... cpu... jaja, er jo tross alt brukt elektronikk

 

Det er akkurat som en bil: synker i pris hvert jævla år.. :p

 

Jaja, så lenge jeg ser at noe gir et godt terningkast på dette spillet bryr jeg meg ikke Jeg skal kose meg med Hitman leeeeeenge!

Det er bare rykter uansett, spredt av kjipinger...

 

Uansett om det er rykter eller ei, så er ikke IGN en troverdig kilde. En kilde jeg ville sjekket var f.eks Gametrailers, Gamerspawn og Gamespot. IGN er litt som ITavisen: følger rykter, og driter i å finne ekte stoff.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei,dette spillet hadde jeg kjøpt og spilt like mye uansett... ;) Jeg vil bare se at noen faktisk ga det en god karakter :p Fordi jeg simpelten elsker Hitman.

 

Gamer.no ga det jo også bra kritikk :p

 

(http://www.gamer.no/...man-absolution/)

 

Mye negativt om spillet på Gamer.no også! Det jeg prøver på er bare å senke forventningene dine litt, siden dette er ganske så anderledes iforhold til de eldre Hitman spillene som jeg også er stor fan av. Men vi kan sikkert legge dette på hyllen nå, så får du komme tilbake med din mening når du har spilt spillet. :)

Lenke til kommentar

Dersom den kan skade komponentene så er den farlig.

 

Nei, det er ikke skadelig som jeg har prøvd å sagt 2 ganger nå.

Coil whine har da aldri vært farlig, det som forårsaker coil whine er ett eller annet som vibrer ekstremt fort når det blir satt strøm på.

Det har heller ingenting med kvalitet å gjøre, dette kan skje på alt mulig, men andre er mer uheldig enn andre.

Også kan det komme av diverse psu/hk/gpu komboer også, det er litt gjettelek egentlig.

 

2013 mener du? AC spilla kommer jo hvert år. Er jo SP spill så er ingen hast med å kjøpe det på release, imo. Selv bestilte jeg nettopp Revelations for 100,-. Sparte med andre ord 500,- på å vente et år. :)

 

Vel, det blei jo sagt at etter AC3 så skulle det ta enda lenger tid i mellom hvert AC spill, men who knows.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Mye negativt om spillet på Gamer.no også! Det jeg prøver på er bare å senke forventningene dine litt, siden dette er ganske så anderledes iforhold til de eldre Hitman spillene som jeg også er stor fan av. Men vi kan sikkert legge dette på hyllen nå, så får du komme tilbake med din mening når du har spilt spillet. :)

 

Du har helt rett!

Skal se om jeg får skaffet det i løpet av uka ;)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen gode steder der man kan kjøpe batterier til laptoper? Faren min trenger et nytt et til sin. Og har tenkt til å ønske meg en SSD til jul som er rundt 1000 kr, noen forslag? :)

http://www.dustinhome.no/product/5010655128/samsung-840-pro-series-128gb-ssd-sata-600-mlc/#intcmp=searchProvider_dacsa
Lenke til kommentar

Ebay er en mulighet eller så er det jo å sjekke opp de forskjellige nettbutikkene vi har samt "google" opp batteritypen å se hva som "dukker" opp...

 

https://prisguiden.no/produkt/intel-335-series-ssd-240gb-168687 --> denne SSDen kan være en bra mulighet

 

http://www.hardware.no/artikler/intel-335-series-ssd-240-gb/114362/4 --> test av den

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Gleder meg som faen til Absolution. Jeg mener dette spillet vil bli bra ettersom at dem har brukt lang tid på det. IGN uansett har alltids vært best når det kommer til å dømme spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gleder meg som faen til Absolution. Jeg mener dette spillet vil bli bra ettersom at dem har brukt lang tid på det. IGN uansett har alltids vært best når det kommer til å dømme spill.

 

Nja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...