Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

@ sj3f

 

Igjen, ville senket de forhåpningene litt, ellers er kjangsen stor for at dere blir skuffet!! Bare å lese omtalen på Gamer.no, og generelt rundt på forum om spillet så skjønner du fort hva jeg mener. Dessverre, for hadde store forhåninger til spillet selv!

 

Er det i forhold til de andre Hitman spillene som gjør at det ikke lever opp til forventningene? Hvorfor er DU skuffet? Hva er det som gjør at det ikke lever opp til dine forventinger? :hmm: Har ikke lest anmeldelsen så... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, det burde være dekket av garantien uten problemer! Ville også byttet strømforsyningen, for det er vist et veldig vanlig problem ifølge Corsair sitt eget forum.

 

Da skal jeg kontakte Dustin i morgen, og se hvordan jeg går videre med dette.

 

Btw: er det farlig å benytte den nå, eller kan jeg benytte den til jeg sender den tilbake?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Da skal jeg kontakte Dustin i morgen, og se hvordan jeg går videre med dette.

 

Btw: er det farlig å benytte den nå, eller kan jeg benytte den til jeg sender den tilbake?

Høres jo bare ut som om det er litt friksjon ved at vifta er i gang. Så det er vel ikke noe galt med selve PSU'n, bare kjølinga til den. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, da. :p

Lenke til kommentar

Jeg ble rå forelska f&&n i den mobilen åååå sikle sikle, så reklame av Samsung N7100 Galaxy Note II Ceramic White. Og tenke se om jeg finner noen bilder av den mobilen, så kom jeg over cdon prisen så jeg er på 2115.kr. Og f//n etter 10 minuter greide jeg kjøpe mobilent, lei nokia n97 og jeg må bruke briller da jeg sender epost eller mld da fra mobilen :green: :green: :green:

http://cdon.no/elektronikk/samsung_n7100_galaxy_note_ii_ceramic_white-21298278

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...