Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 loll at forumet deres forsvant. Hvorfor gjorde det det? Bra spørsmål, tror det er flere som lurer på hvorfor redaksjonen stengte det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 skal du ha sleeving så kjøp her i fra, finnes andre alternativer, men har hørt at nils leverer best http://en.mdpc-x.com/ Thanks! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Thanks! you're welcome Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Da fikk jeg koden gitt! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 "tonen var ikke alltid like bra i forumet" nice pris på den! skal vurdere den Og enda verre er det med kommentarfeltet under artiklene. Hehe, ja la merke til prisen jeg også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe meg bare Premium for litt over, eller under 200kr? Edit: Jeg har nå begynt å laste ned BF3! Det morsomme med dette var at B2K også var med da jeg fikk Limited edition! Endret 17. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 75 GB ledig, så det nok! Tror jeg gjør det da det da det er så pass krevende spill. Det har INGENTING å si på ytelsen, i spillet, eneste du får er ett par sek raskere loading, noe man strengt tatt heller ikke behøver siden spillet laoder såpass fort som det gjør og det er alltid sånn en million sekunder spawn tid før runden starter så med den maskin rekker du det fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Det har INGENTING å si på ytelsen, i spillet, eneste du får er ett par sek raskere loading, noe man strengt tatt heller ikke behøver siden spillet laoder såpass fort som det gjør og det er alltid sånn en million sekunder spawn tid før runden starter så med den maskin rekker du det fint. Da har jeg forandret destinasjonen til BF3, takk for innspillet! Endret 17. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Du vil ikke få mer fps eller flyt i spillet, eneste fordelen er vel litt raskere load tid og om du lagrer materialet på samme disk om du bruker fraps, altså at du har spillet på samme disk som du filmer til. Endret 17. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hva er meningen med SSD om man ikke skal unytte den raskere lastetiden? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Hva er poenget i det hele tatt? Hvos stor disk skal du ha om du skal ha ørten spill på den? Han må jo bestemme selv, men jeg ser ikke noe galt i å måtte vente noen sekunder ekstra når man allerede loader bf3 på 10sek eller noe? Og med engang spillet og mapsene ligger i ram så spiller det ihvertfall ingen rolle, ram er raskere enn SSD. SSD er er greit med programmer, men spill ser jeg liksom ikke det store poenget i å ha på en SSD. Men igjen, han må jo gjerne velge selv, jeg stopper ingen. Endret 17. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg merket egentlig ingen forskjell etter jeg flyttet alle spillene fra Steam over til HDDen, så jeg vet ikke helt, men kanskje det er viktig med SSD dersom man skal redigere videoer osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Handleliste til konf: Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg merket egentlig ingen forskjell etter jeg flyttet alle spillene fra Steam over til HDDen, så jeg vet ikke helt, men kanskje det er viktig med SSD dersom man skal redigere videoer osv? det går nok mer utover CPU'en Handleliste til konf: ser bra ut! men, skal du bruke SSD'en til spill? Endret 17. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Omg, enkelte i BF3 tror liksom ikke at de kan bli skutt ned av tank når de sitter i heli eller fly, mindre smarte folk når de flyr rett fram og rett mot deg lol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Handleliste til konf: Ser ut som den blir knall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 ser bra ut! men, skal du bruke SSD'en til spill? Thanks once more. Yes, både spill og OS. Ser ut som den blir knall! Den blir så, Mansoor. Vi kan ha livestream da mens jeg bygger. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 tror det kanskje blir buildlog alikevell! skal strippe pc'en og kabinettet helt og starte på nytt, har ikke gjort noe annet enn å testfit'e litt. venter bare på deler... det var som faen... mista SSD'en i gulvet, og nå er den død RIP Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Var det et veldig hardt fall eller? Er jo ingen bevegelige deler i en SSD så er jo litt rart at den tok kvelden så lett. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 var veldig rart egentlig var på et ganske hardt gulv... stein faktisk, skulle "låne" den bort til familie dataen vi har i stua og installere windows 8, men det er jo ikke noe vits i nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå