Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe meg bare Premium for litt over, eller under 200kr?

 

Edit: Jeg har nå begynt å laste ned BF3! Det morsomme med dette var at B2K også var med da jeg fikk Limited edition!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

75 GB ledig, så det nok! Tror jeg gjør det da det da det er så pass krevende spill.

 

Det har INGENTING å si på ytelsen, i spillet, eneste du får er ett par sek raskere loading, noe man strengt tatt heller ikke behøver siden spillet laoder såpass fort som det gjør og det er alltid sånn en million sekunder spawn tid før runden starter så med den maskin rekker du det fint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det har INGENTING å si på ytelsen, i spillet, eneste du får er ett par sek raskere loading, noe man strengt tatt heller ikke behøver siden spillet laoder såpass fort som det gjør og det er alltid sånn en million sekunder spawn tid før runden starter så med den maskin rekker du det fint.

 

Da har jeg forandret destinasjonen til BF3, takk for innspillet! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hva er poenget i det hele tatt?

Hvos stor disk skal du ha om du skal ha ørten spill på den?

 

Han må jo bestemme selv, men jeg ser ikke noe galt i å måtte vente noen sekunder ekstra når man allerede loader bf3 på 10sek eller noe?

Og med engang spillet og mapsene ligger i ram så spiller det ihvertfall ingen rolle, ram er raskere enn SSD.

SSD er er greit med programmer, men spill ser jeg liksom ikke det store poenget i å ha på en SSD.

Men igjen, han må jo gjerne velge selv, jeg stopper ingen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg merket egentlig ingen forskjell etter jeg flyttet alle spillene fra Steam over til HDDen, så jeg vet ikke helt, men kanskje det er viktig med SSD dersom man skal redigere videoer osv?

Lenke til kommentar

Jeg merket egentlig ingen forskjell etter jeg flyttet alle spillene fra Steam over til HDDen, så jeg vet ikke helt, men kanskje det er viktig med SSD dersom man skal redigere videoer osv?

det går nok mer utover CPU'en

 

Handleliste til konf:

 

 

ser bra ut! :D

men, skal du bruke SSD'en til spill?

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

ser bra ut! :D

men, skal du bruke SSD'en til spill?

 

Thanks once more. :D

Yes, både spill og OS. :)

 

 

Ser ut som den blir knall! :)

 

Den blir så, Mansoor. :)

Vi kan ha livestream da mens jeg bygger. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...