Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Har tenkt til å kjøpe meg BF3 nå fra www.coolshop.com, men er det noen her som har dårlige erfaringer med denne nettbutikken?

Hvorfor kjøpe fra Coolshop når du får nedlastningskode fra CDkeyshere innen 10 minutter etter kjøp?

Mansoor, gå heller for den siden Marius linket. Den siden har både han og jeg kjøpt Premium fra til en kjempe bra pris. Anbefales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor kjøpe fra Coolshop når du får nedlastningskode fra CDkeyshere innen 10 minutter etter kjøp?

Haha.. Fordi det var langt billigere å kjøpe fra Coolshop, og de leverer også den til min Epost.

Mansoor, gå heller for den siden Marius linket. Den siden har både han og jeg kjøpt Premium fra til en kjempe bra pris. Anbefales!

Har allerede bestilt nå, så venter på å få eposten.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Lurer på om jeg skal snart få til noe sleeving i kabinettet. Tenkte at rød ville være en passende farge, ettersom at viften framme er rød.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal snart få til noe sleeving i kabinettet. Tenkte at rød ville være en passende farge, ettersom at viften framme er rød.

skal du ha sleeving så kjøp her i fra, finnes andre alternativer, men har hørt at nils leverer best

http://en.mdpc-x.com/

18cm er det for lite?

kan gå, hvilken er det?

skal måle, kutte og spraye i morgen

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du din gjerrigknark! :-P Få ordna deg det nå om kom online!

Hehe, har bestilt nå, så nå venter jeg bare på koden.

Det var snakk om 1 time eller noe, men det er jo verd det når det bare var for 159 kr, inkludert moms osv.

Lenke til kommentar

Hehe, har bestilt nå, så nå venter jeg bare på koden.

Det var snakk om 1 time eller noe, men det er jo verd det når det bare var for 159 kr, inkludert moms osv.

Hehe, sant det. Fikk ordna det såpass billig av en kompis på spaceworld i stad at jeg bare kjøpt hardcopy.. Gleeeeeed deg til alle nedlastninger!

Lenke til kommentar

Jeg burde kanskje sagt det når jeg spurte i første omgang...

Da går du for seasonicen, den er av bedre kvalitet enn den HX1050, den er ikke dårlig den heller, men skal du ha det beste må du betale dessverre, men ser ingenting galt i HX1050, men ja.

Kjøpt HX750 til brodern og den var knall, rimelig overkill for han det også.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

http://bildr.no/view/1320683 kjapt nok... :ph34r:

Ikke samme i Win7 nei :)

Ok, da vet jeg det!

Btw, bør jeg installere BF3 på HDDen, eller SSDen?

Hehe, sant det. Fikk ordna det såpass billig av en kompis på spaceworld i stad at jeg bare kjøpt hardcopy.. Gleeeeeed deg til alle nedlastninger!

Heldig du! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

På SSDen!

Okey, i will do! :)

hvor mye plass har du? jeg har installert bf3 på min SSD

75 GB ledig, så det nok! Tror jeg gjør det da det da det er så pass krevende spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...