Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg kjøpte meg halo wars til 360 og halo 2 til windows 7 for 380.kr, for halo wars i xbox live er ca 300.kr for bare halo wars da. så jeg tenke er tide på teste halo wars nå. For jeg har jo spillet alle halo spille da, så er tide på og bytte ut halo 2 fra 360 til pc nå da reva grafikk i halo 2 til 360 nå. Fy F**n gleder meg til Statue av Master Chief fra Halo Combat Evolved til 3800.kr ca da :green: :green: :green:

.. Jeg kjøpte Halo: Wars for under 100 lappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er liten vits i å ta høyde for fremtiden, men jeg hadde da nesten helelr gått for seasonics 1050W eller AX serien til corsair, seasonic sine er bra og pene og se på.

AX serien til corsair er dyr, og det er ingen 1000-1050W strømforsyninger der, kan vel sjekke ut seasonic :p

EDIT: seasonicen var dyr den å...

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

ok? jeg bare spurte om HX 1050W'en til corsair var verdt pengene

Den er ikke verdt pengene da du ikke vil ha nytte av det.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har tenkt til å kjøpe meg BF3 nå fra www.coolshop.com, men er det noen her som har dårlige erfaringer med denne nettbutikken?

Lenke til kommentar

AX serien til corsair er dyr, og det er ingen 1000-1050W strømforsyninger der, kan vel sjekke ut seasonic :p

EDIT: seasonicen var dyr den å...

Men hos seasonic så betaler du for kavlitet, kvalitet med store bokstaver, og AX serien til corsair er egentlig samme psu som seasonic sine topp modeller, bare litt rebranding inne i bildet.

Jeg tror du kommer nokså langt med 750 til 850W, men du kan jo ta deg en tur rundt å se på hva andre med vannkjøling og 1-2 skjermkort bruker.

Fire stk 580 med en 1366 extreme cpu med overklokke bruker vel 1100-1200W, sånn grovt sett.

Lenke til kommentar

kan vel sjekke, kommer nok neppe i nærheten av å bruke 8-900Watt. seasonic hadde ingen som fristet, det var en 1050W, men den koster 300kr mer enn HX1050 med samme effekt (jaajjaajajajajjaaj, seasonic er fullt modulær og gold certified, HX er semi-modulær og silver certified). AX serien har ingen i mellom 850W og 1200W og jeg vil ha en PSU som "fyller" tomrommet i 800D'en så en kort strømforsyning som ax serien (under 1200W) er ikke en mulighet for meg. kall det bortkasta penger å kjøpe 1050W, men jeg finner ingen andre under 1000W som tilfredstiller kravene mine jeg skal også ha en strømforsyning av kvalitets merker. Jeg burde kanskje sagt det når jeg spurte i første omgang...

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...