Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe meg både BF3, og Premium for en billig penge? For PC ofc.

 

 

Tja, på origin så koster det 599kr for såkalte premium edition, skulle kjøpt for 2 uker siden da den halloween dritten var, da var det 50% på origin for bf3 saker.

Godt mulig du kan snike til deg en billig key på en eller anna utenlandsk side, men slikt har ikke jeg tenkt å sjekke opp i.

Premium koster 549kr så 599kr for både spill og premium burde vel være greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Cdkeyshere er veldig billig, du får BF3 til 100kr (må bytte fra russisk til engelsk språkpakke, men det har de en enkel guide på) og så får du premium til 300kr.

 

Multitasking deluxe.

mOoIN.png

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tja, på origin så koster det 599kr for såkalte premium edition, skulle kjøpt for 2 uker siden da den halloween dritten var, da var det 50% på origin for bf3 saker.

Godt mulig du kan snike til deg en billig key på en eller anna utenlandsk side, men slikt har ikke jeg tenkt å sjekke opp i.

Premium koster 549kr så 599kr for både spill og premium burde vel være greit.

 

.. Vet du om jeg faktisk behøver å kjøpe Premium når jeg allerede har det på 360, på samme konto jeg har tenkt til å bruke?

Lenke til kommentar

Det veit jeg ikke, men jeg antar at de er rimelig griske å skal ha deg til å kjøpe enda en premium pakke, er jo derfor premium eksisterer, for å ta mest mulig penger av folk for veldig lite.

Du har jo 2 eller flere forskjellige "soldater" om du bruker både xbox og PC selv om de knyttes opp mot samme konto.

Burde gå an å finne ut ved å enten søke på nettet eller forumene til EA.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

vil ha 1050W for oppgraderinger i fremtiden... også er det størrelsen på selve PSU'en, nå har jeg 3570k og et 6950, men skal oppgradere til 7970 matrix platinum skjermkort. Jeg veit det er overkill med 1050W, men hvorfor ikke gå fullt ut istedenfor å kjøpe f.eks en 650W psu? skal også gå for crossfire en gang

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg halo wars til 360 og halo 2 til windows 7 for 380.kr, for halo wars i xbox live er ca 300.kr for bare halo wars da. så jeg tenke er tide på teste halo wars nå. For jeg har jo spillet alle halo spille da, så er tide på og bytte ut halo 2 fra 360 til pc nå da reva grafikk i halo 2 til 360 nå. Fy F**n gleder meg til Statue av Master Chief fra Halo Combat Evolved til 3800.kr ca da :green: :green: :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...