Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jo, egentlig! Men spillet er så elendig kodet! Ballad of gay tony/Lost and damned er mye bedre. Det kan jeg spille på maks, mens GTA4 klarer jeg ikke på low. :/

 

Da har vi årsaken for at jeg bare får 4-50 fps, jævla dritt port.. -.-

 

 

gta iv suger på pc fordi det ble dårlig portet fra konsoll

 

Begynner å få litt avsky mot Konsoller...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, har liksom innsett det nå når jeg har en bra Stasjonær, før spilte jeg jo bare på 360..

 

 

 

Hmm... Jeg får ikke slike alternativer..?

 

Jeg spilte alltid 360, så ble det PS3 og nå er det bare PC som regel. Spiller litt 360 nå igjen ettersom at det ble litt kjedelig å bare la den stå der. Orker ikke å selge den fordi da hender det at jeg går glipp av spill som ikke blir utgitt på PS3 igjen. Da er det jo bedre å ha alle konsollene, altså PC/XBOX360/PS3. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg spilte alltid 360, så ble det PS3 og nå er det bare PC som regel. Spiller litt 360 nå igjen ettersom at det ble litt kjedelig å bare la den stå der. Orker ikke å selge den fordi da hender det at jeg går glipp av spill som ikke blir utgitt på PS3 igjen. Da er det jo bedre å ha alle konsollene, altså PC/XBOX360/PS3. ;)

 

Hehe, forstår den! Men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke min Xbox 360 mere enn til å bruke på Nettflix.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, forstår den! Men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke min Xbox 360 mere enn til å bruke på Nettflix.

 

Bruker PS3 til Netflix pga. at den er mye stillere enn X360'en min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...