Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Vet du om jeg kan bruke to harddisker samtidig med steam? Har mange spill jeg vil installere på HDDen, men lar spill som GTA: IV og Skyrim ligge på SSDen.

 

Først av alt, hvorfor?

Og ja, det er mulig å flytte alt som har med steam å gjøre over på snurre disken, tror du finner det lett på google, sitter på tlf nå så.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Først av alt, hvorfor?

Og ja, det er mulig å flytte alt som har med steam å gjøre over på snurre disken, tror du finner det lett på google, sitter på tlf nå så.

 

... Jeg mente om det var mulig å bruke to lagringsmedier for å lagre spill på steam samtidig, men tror ikke det er mulig.

Lenke til kommentar

Vet du om jeg kan bruke to harddisker samtidig med steam? Har mange spill jeg vil installere på HDDen, men lar spill som GTA: IV og Skyrim ligge på SSDen.

Tror det skal være mulig å installere steam på både SSD og HDD. Så laster du ned det du vil ha der du vil ha det. Mulig det eventuelt blir rot i registry hvis det går, men ikke vet jeg. :hmm:

Lenke til kommentar

Det kom fra rett kjæft...

HAHA! En CDKey er ikke dyrt da ;) Jeg vet faktisk om løsninger for å omgå battleeye, du har skypen min! :)

 

MTK: Svin, du har fått meg hektet på DayZ. Er egentlig opptatt med å nolife BF3 jeg -.-"

 

Omg... XD Takk MTK!

BTW, hvorfor kommer dette opp...? Har jeg for dårlig specs til å ta opp grafikken på GTA: IV..?

Her er specs:

GIGABYTE RADEON HD7970 OC 3GB

INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB

CORSAIR HX650 MODULAR GOLD 650W

CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ (2X4GB)

ASUS P8Z77-V LX2 Z77 S-1155 ATX IVY

NOCTUA NH-D14 S-1155

Er ikke det nok?

Jo, egentlig! Men spillet er så elendig kodet! Ballad of gay tony/Lost and damned er mye bedre. Det kan jeg spille på maks, mens GTA4 klarer jeg ikke på low. :/

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...