Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hva kan være grunnen til at skjermen blir plutselig svart også kommer det bilde igjen når jeg dør på BF3? Har nettopp installert Win8. Har alle driverene klart utenom driverene for hovedkortet fordi driverne på CD'en var ikke Win8 Compatible. Er det mulig at det kan være grunnen til at det skjer eller er det noe med BF? Installerte det i går kveld og har ikke testet det ut før nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hmmm... lurer på om jeg skal game noe Black Ops (1) på PS3 i dag, noen som kunne tenke seg å bli med?

 

Skulle gjerne gjort det, men har det bare på 360.

 

Edit: Er det mulig å flytte på STEAM uten å re-installere hele programvaren? Steam tar over 50% av SSDen min..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du tenker på spillene? Men jeg sa det, 128 GB brukes veldig fort opp med dagens spill.

 

Mhm, men er det bra å bruke HDDer og, eller er det ikke vits med det?

 

Morsomt å tenke på at Skyrim bare er 6 GB, mens GTA IV er 14..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nei, nettopp.

Kjøper du ny PC i dag får du vel bedre HDD enn den du har uansett.

Det er jo selvfølgelig en forskjell, men den er ikke veldig stor. I tillegg er det mye dyrere for SSDer enn HDDer, dersom du skal ha mye plass.

Derfor er det ikke verdt det imo.

Er bedre å ha en SSD til diverse programmer, mest spilte spill og slikt, og heller en helt grei HDD til lagring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det funker fint å bruke vanlig harddisk også. Det som jeg gjør er å installere de spillene som har litt lang lastetid og mye textures som skal lastes inn på SSDen og andre spill på en vanlig harddisk.

 

Vet du om jeg kan bruke to harddisker samtidig med steam? Har mange spill jeg vil installere på HDDen, men lar spill som GTA: IV og Skyrim ligge på SSDen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...