Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Eg har eigentleg ikkje opplevd noko razer produkt med god kvalitet...

 

Jeg har Razer BlackWidow Ultimate tastatur og Razer Imperator 2012 mus... ingen problemer med noen av de, og de holder seg bra :)

har tidligere hatt 3x Razer Lycosa Mirror tastatur... bra tastatur det, bortsett fra det ustabile touchpanelet. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Musematta eg har no, er Razer Ironclad... den er vel halvt år gammal og byrjar å bli meir og meir slitt for kvar dag som går...

 

Har hatt Razer Naga og Razer Taipan, begge løysna limen ganske kjapt på, og knappane vart noko lunde lause, og hang seg av og til opp...

 

Så bestemte meg for å kjøpe ny, las testar og spurte folk om dei anbefalte RAT 7, og kjøpte den, men den og er svært dårleg... så no ventar eg ei stund med å kjøpe ny mus

Lenke til kommentar

Jeg har Razer BlackWidow Ultimate tastatur og Razer Imperator 2012 mus... ingen problemer med noen av de, og de holder seg bra :)

har tidligere hatt 3x Razer Lycosa Mirror tastatur... bra tastatur det, bortsett fra det ustabile touchpanelet. :p

 

Er Blackwidow bra? Har kanskje tenkt å kjøpe det selv.

 

Har den stor eller liten Enter-tast? :p Liker ikke små Enter-taster....

Lenke til kommentar

FML

Global Ban på day Z :(

 

Ja, lønner seg ikke å være retard.

 

Mye enig med deg whatworld, razer ting er sære greier, har prøvd deathadder musa, men den må du jo vær født litt spesiell for å bruke, no offence, men hvem lager en mus med innsving på midten og tror det er komfortabelt?

Nei, takke meg til steelseries til mus, matte og tastatur, headsett er de nå så som så på, gode miccer har de, men der stopper det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det kjem litt ann på kva mus du har, nokre verkar betre på mjukt underlag, andre på hardt underlag...

 

Og for all del, ikkje razer matte... dårleg kvalitet... dei verkar bra ei stund, men så vert dei dårlegare og dårlegare...

Eg har eigentleg ikkje opplevd noko razer produkt med god kvalitet...

 

Det er en slik en: http://www.dustinhome.no/product/5010617384/logitech-laser-mouse-m525-notebook-usb-black/

 

Har du noen forslag, som ikke er alt for dyre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har bare hatt det i noen dager... men det er et supert tastatur :)

Det har stor enter tast... :p

 

Hehe, nå kjøper han det. ;)

Han har stillt det spm. mange ganger men tror du er den eneste som har svart på det. Kjenner jeg fetteren min godt så regner jeg med at han går for det. Tastaturet ser rimelig bra ut og har ikke akkurat en dårlig pris heller. Ville selv en gang gå for det men så fikk jeg heller lyst på G110 fra Logitech. Angrer ikke, fantastisk tastatur med lydkort og USB uttak. :)

 

 

Sånn går det når du jukser.

 

Jukser han? Lol.

 

 

FML

Global Ban på day Z :(

 

Sucks.

Lenke til kommentar

 

 

Ville selv en gang gå for det men så fikk jeg heller lyst på G110 fra Logitech. Angrer ikke, fantastisk tastatur med lydkort og USB uttak. :)

 

 

Glad du gikk for G110, jeg. Fantastisk tastatur, med maaange ekstra dingsebomser som endrer på både det ene og det andre. Det er perfekt for deg ;) Jeg personlig synes det er LITT vanskelig å skrive på det, og jeg som har lyst til å lære meg å skrive raskere/touch virker det litt lettere med et mekanisk :D det er ikke sikkert det er det fordi :p

 

 

Har bare hatt det i noen dager... men det er et supert tastatur :)

Det har stor enter tast... :p

 

Wooho! Da blir det nok kjøp fra meg!

Forresten… kan du skifte fargen på lyset til tastene?

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

logitech G35 og G9x :love: hva het det mekaniske tastaturet de har?

 

G710 og logitech skal ha en ting, de har hvitt lys i tastene, ikke glorete rødt eller blått, jeg er ingen direkte fan av lys, men skal det være lys, så skal det være hvitt, samme gjelder for inni maskiner og på mus også.

http://www.komplett....aspx?sku=759898

 

Er Blackwidow bra? Har kanskje tenkt å kjøpe det selv.

Har den stor eller liten Enter-tast? :p Liker ikke små Enter-taster....

 

Her er svaret ditt: http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=5124#recension

Får det også med lilla lys om det frister.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg har Razer BlackWidow Ultimate tastatur og Razer Imperator 2012 mus... ingen problemer med noen av de, og de holder seg bra :)

har tidligere hatt 3x Razer Lycosa Mirror tastatur... bra tastatur det, bortsett fra det ustabile touchpanelet. :p

 

skjønner ikke at du gidder lycosa tastaturet til razer, det var rett og slett helt jævlig, jeg er glad jeg klikka på cod så jeg knakk tastaturet i to...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Glad du gikk for G110, jeg. Fantastisk tastatur, med maaange ekstra dingsebomser som endrer på både det ene og det andre. Det er perfekt for deg ;) Jeg personlig synes det er LITT vanskelig å skrive på det, og jeg som har lyst til å lære meg å skrive raskere/touch virker det litt lettere med et mekanisk :D det er ikke sikkert det er det fordi :p

 

Jeg forstår deg der. :)

Det tar seg litt tid før du blir helt vandt til det. Jeg selv hadde litt ubehag i begynnelsen men så ble det bare en vane. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...