FurrFoxer Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Var bare BIOS update for en Lenovo IdeaPad U350 jeg var ute etter... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) gi med litt tid så ser jeg hva jeg finner Både europeiske servere og chinesiske er blåst... Har direktelink til filen i China, men selv det fungerte dårlig... http://support.lenovo.com/en_US/downloads/detail.page?DocID=DS007994 Det er filen vis jeg ikke tar for feil fra USA Endret 15. november 2012 av Rolf_X 1 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Takker! nå må jeg bare vente på at den linken skal lastes inn.... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 download.lenovo.com/UserFiles/Driver/en/Downloads%20and%20Drivers/U350/BIOS/1CCN26WW64.exe der har du link 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen som vil anbefale en bra musematte, den jeg har er dritt dårlig, og gjør det å spille til et mareritt.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen som vil anbefale en bra musematte, den jeg har er dritt dårlig, og gjør det å spille til et mareritt.. http://www.dustinhome.no/product/5010600964/razer-goliathus-extended-xl-speed/ Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Det holder plenty for deg ellers må du øke budsjettet ditt... Mja, koster ca. 5-600 kr mer + at den ikke er på lager så må gjerne vente litt. Forresten så har Komplett svart på mailen min og sa at jeg skulle gi handleliste og kundenummer for "se om jeg har mulighet til og gi litt rabatt." som kundebehandler sa Endret 15. november 2012 av sj3f Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen som vil anbefale en bra musematte, den jeg har er dritt dårlig, og gjør det å spille til et mareritt.. Steelseries qck, ultra nice matter. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Bruker ikke musematte jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Bruker ikke musematte jeg... Jeg brukte aldri musmatte før jeg fikk min Razer Sphex. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Trenger jeg egentlig noe bedre? Hvis HyperX booter Win 8 (som jeg har tenk å bruke) på 8 sek så holder vel det for meg...? Det største problemet med HyperX er ikke ytelsen, for den er bra den. Men derimot kontrollene som sitter på den, som har et ganske dårlig rykte for å være ustabil. Også har jeg hørt at levetiden kan være ganske så dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg brukte aldri musmatte før jeg fikk min Razer Sphex. Kan det legges på metall? Der hvor tastaturet og musen min skal være er det nemlig metall. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det største problemet med HyperX er ikke ytelsen, for den er bra den. Men derimot kontrollene som sitter på den, som har et ganske dårlig rykte for å være ustabil. Også har jeg hørt at levetiden kan være ganske så dårlig. Garantisak da vel, hvis den ryker før... Hvis den varer noen år holder det for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Kan det legges på metall? Der hvor tastaturet og musen min skal være er det nemlig metall. Den kan klistres om det var det du lurte på så ja. Det største problemet med HyperX er ikke ytelsen, for den er bra den. Men derimot kontrollene som sitter på den, som har et ganske dårlig rykte for å være ustabil. Også har jeg hørt at levetiden kan være ganske så dårlig. Da ville jeg heller gått for en Samsung 840 da... Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Hva er beste paden for en som vil ha mest mulig for minst pris? IKKE IPAD!!! Bør ha mulighet for microSD, android OS. Ellers er det bare å se første linje. Så litt på Nexus 7. Den kan jeg få med 32 gig lagring, ikke gale for noe uten micro SD. Hvordan er den? Godt batteri? Gode antenner? Endret 15. november 2012 av Sharain Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hva er beste paden for en som vil ha mest mulig for minst pris? IKKE IPAD!!! Bør ha mulighet for microSD, android OS. Ellers er det bare å se første linje. Så litt på Nexus 7. Den kan jeg få med 32 gig lagring, ikke gale for noe uten micro SD. Hvordan er den? Godt batteri? Gode antenner? Galaxy Tab 10 eller noe... har den selv. Den funker bra Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Garantisak da vel, hvis den ryker før... Hvis den varer noen år holder det for meg Joda, er garantisak det. Men allikevel kjipt om du har noe på harddisken som du ikke vil miste. Derimot problemet med kontrollene de bruker kan føre til Blue Screen og andre "mindre" problemer som kan være veldig irriterende. Men selvfølgelig, du kan være heldig og unngå problemer. Hadde selv tenkt å kjøpe den harddisken i sommer, men etter og ha lest litt fra andre brukere på forumet så ble det ganske klart at jeg ikke skulle kjøpe den harddisken. Ente istedenfor opp med Samsung 830 som jeg aldri har hatt problemer med. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen som vil anbefale en bra musematte, den jeg har er dritt dårlig, og gjør det å spille til et mareritt.. Det kjem litt ann på kva mus du har, nokre verkar betre på mjukt underlag, andre på hardt underlag... Og for all del, ikkje razer matte... dårleg kvalitet... dei verkar bra ei stund, men så vert dei dårlegare og dårlegare... Eg har eigentleg ikkje opplevd noko razer produkt med god kvalitet... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har HyperX i stasjonære på 128gb. Ingen problemer og god ytelse. Ingen problemer og har også oppdatert FW til nyeste som har "poppa" opp. Bestilt Asus Xonar U3 i dag i det minste. Blir artig å få den levert Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Det kjem litt ann på kva mus du har, nokre verkar betre på mjukt underlag, andre på hardt underlag... Og for all del, ikkje razer matte... dårleg kvalitet... dei verkar bra ei stund, men så vert dei dårlegare og dårlegare... Eg har eigentleg ikkje opplevd noko razer produkt med god kvalitet... jeg har razer goliath xl speed, den har fungert fint og er som ny, kjøpte den i juni 2012 eneste razer produktet jeg har vært fornøyd med Endret 15. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå