FurrFoxer Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Fungerer Lenovo sin nettside med dere? den er ekstremt treg her.... www.lenovo.com Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 @FurFoxer: Slutta med det etter noen "naboklager" her... Fikk klager på bassen vistnok som ikke var så veldig god selv justert ned. Men noen tåler lite selv midt på dagen. Hadde vekt noen klokka 8 om morran her . Bestilt Xonar U3 nå. Blir artig å prøve det 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har fått klager selv pga for høy musikk jeg, har vært oppe i rundt 125 - 130db! Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 @FurFoxer: Slutta med det etter noen "naboklager" her... Fikk klager på bassen vistnok som ikke var så veldig god selv justert ned. Men noen tåler lite selv midt på dagen. Hadde vekt noen klokka 8 om morran her . Akkurat nå er ingen av naboene hjemme... så jeg må "nyte friheten" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Btw, denne PCen klarer å filme Skyrim med fraps på 60 FPS :O Hvis du putter alle innstillinger på det høyeste du,så klarer den ikke det. Endret 15. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har ikke målt det her og lyden har ikke vært problemet. Bassen har det i flere tilfeller. Justere ned, men når jeg bruker Xonar Essence STX mot forsterker får jeg klager Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Putt alle innstillinger på det høyeste du finner så klarer den ikke det. .. Den er på ultra, alt høyt, og den filmer i 60 fps... Åja, mente du å bruke fraps på 60 FPS? Endret 15. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Har ikke målt det her og lyden har ikke vært problemet. Bassen har det i flere tilfeller. Justere ned, men når jeg bruker Xonar Essence STX mot forsterker får jeg klager Holder på og bygger meg sub så blir snart enda mere bass på meg og Er dog mere enn filmsub det skal bli. Har egentlig sykt lyst på lydkort selv, men første prioritet er og få på plass et surround annlegg bestående av XLS serien til Vega Endret 15. november 2012 av MhMh Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ja, det spørs på budsjett, men vet du om noen da, som er bedre?? Trenger jeg egentlig noe bedre? Hvis HyperX booter Win 8 (som jeg har tenk å bruke) på 8 sek så holder vel det for meg...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Trenger jeg egentlig noe bedre? Hvis HyperX booter Win 8 (som jeg har tenk å bruke) på 8 sek så holder vel det for meg...? Det holder plenty for deg ellers må du øke budsjettet ditt... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 @MhMh: Tar jeg opp HFA-18SX jeg har stående lagret så får jeg i allefall nok bass her... da ville alle i området klaget voldsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 .. Den er på ultra, alt høyt, og den filmer i 60 fps... Åja, mente du å bruke fraps på 60 FPS? Nei. Ta alle innstillingene på Skyrim og sette dem på max. Det kan du gjøre når du starter opp Skyrim og velger innstillinger manuelt. Uansett, ikke vits å prøve engang selv om du har et kjempe bra skjermkort. Jeg skal ut over våren gå over til 2x Sapphire HD 7970 Vapor X og kjøre dem i cross. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Nei. Ta alle innstillingene på Skyrim og sette dem på max. Det kan du gjøre når du starter opp Skyrim og velger innstillinger manuelt. Uansett, ikke vits å prøve engang selv om du har et kjempe bra skjermkort. Jeg skal ut over våren gå over til 2x Sapphire HD 7970 Vapor X og kjøre dem i cross. .. Alt er jo satt på max.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) .. Alt er jo satt på max.. Ja men du valgte sikkert nok bare "ultra". Hvis du vil kjøre spillet på fullguffe må du endre selv. Endret 15. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 blir filmen lagret på en annen disk enn der spillet er installert, kan du filme nesten så mange fps du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) blir filmen lagret på en annen disk enn der spillet er installert, kan du filme nesten så mange fps du vil. Jepp, det ble lagret på HDDen, ikke SSDen. Edit: men når jeg filmet i 60 fps fra FRAPS så var videoen veldig hakkete, men what the heck. Endret 15. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 http://www.lenovo.com/no/en/ tok 2sekund å lasta... Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) http://www.lenovo.com/no/en/ tok 2sekund å lasta... Samme her.. men Support - Drivers & Software tar evigheter... Edit: la merke til "Performance Notice" vinduet nå Endret 15. november 2012 av FurrFoxer Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 hva slags driver er du det trenger vis det er det du trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå