Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@FurFoxer: Slutta med det etter noen "naboklager" her... Fikk klager på bassen vistnok som ikke var så veldig god selv justert ned. Men noen tåler lite selv midt på dagen. Hadde vekt noen klokka 8 om morran her :p.

Bestilt Xonar U3 nå. Blir artig å prøve det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

@FurFoxer: Slutta med det etter noen "naboklager" her... Fikk klager på bassen vistnok som ikke var så veldig god selv justert ned. Men noen tåler lite selv midt på dagen. Hadde vekt noen klokka 8 om morran her :p.

Akkurat nå er ingen av naboene hjemme... så jeg må "nyte friheten" :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

:D

Btw, denne PCen klarer å filme Skyrim med fraps på 60 FPS :O

Hvis du putter alle innstillinger på det høyeste du,så klarer den ikke det. ;)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Putt alle innstillinger på det høyeste du finner så klarer den ikke det. ;)

.. Den er på ultra, alt høyt, og den filmer i 60 fps... Åja, mente du å bruke fraps på 60 FPS?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har ikke målt det her og lyden har ikke vært problemet. Bassen har det i flere tilfeller. Justere ned, men når jeg bruker Xonar Essence STX mot forsterker får jeg klager

Holder på og bygger meg sub så blir snart enda mere bass på meg og :D

Er dog mere enn filmsub det skal bli.

Har egentlig sykt lyst på lydkort selv, men første prioritet er og få på plass et surround annlegg bestående av XLS serien til Vega :)

Endret av MhMh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Trenger jeg egentlig noe bedre? Hvis HyperX booter Win 8 (som jeg har tenk å bruke) på 8 sek så holder vel det for meg...?

Det holder plenty for deg ellers må du øke budsjettet ditt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

.. Den er på ultra, alt høyt, og den filmer i 60 fps... Åja, mente du å bruke fraps på 60 FPS?

Nei. Ta alle innstillingene på Skyrim og sette dem på max. Det kan du gjøre når du starter opp Skyrim og velger innstillinger manuelt. Uansett, ikke vits å prøve engang selv om du har et kjempe bra skjermkort. Jeg skal ut over våren gå over til 2x Sapphire HD 7970 Vapor X og kjøre dem i cross.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei. Ta alle innstillingene på Skyrim og sette dem på max. Det kan du gjøre når du starter opp Skyrim og velger innstillinger manuelt. Uansett, ikke vits å prøve engang selv om du har et kjempe bra skjermkort. Jeg skal ut over våren gå over til 2x Sapphire HD 7970 Vapor X og kjøre dem i cross.

.. Alt er jo satt på max..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

.. Alt er jo satt på max..

Ja men du valgte sikkert nok bare "ultra". Hvis du vil kjøre spillet på fullguffe må du endre selv.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

blir filmen lagret på en annen disk enn der spillet er installert, kan du filme nesten så mange fps du vil.

Jepp, det ble lagret på HDDen, ikke SSDen. :)

Edit: men når jeg filmet i 60 fps fra FRAPS så var videoen veldig hakkete, men what the heck.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...