Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Marius nevnte jo ett par av det rett over innlegget dittt. Her: 840 Pro, Intel 520 og Corsair Performance Pro elns. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Men har du penger så vil jeg tro 840 Pro er det beste alternativet. Men alle de Marius nevnte er bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 PCen ser ut til å fungere, eneste problemet er at viftene som var med selve kabinettet ikke funger, og jeg ikke har CD rom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 PCen ser ut til å fungere, eneste problemet er at viftene som var med selve kabinettet ikke funger, og jeg ikke har CD rom.. Hvorfor har du ikke CD-ROM da? Mulig at du har koblet feil. Viftene må også kobles i som sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvorfor har du ikke CD-ROM da? Mulig at du har koblet feil. Viftene må også kobles i som sagt. Hmm.. Har CD-ROM, men har ikke kabel til å koble til hovedkortet.. Viftene er koblet inn, men jeg tror jeg har gjort en feil, og vet hvor den ligger.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Trenger ikke drivere for å få viftene til å fungere, men kan være innstillinger i BIOSen. Hvilket hovedkort har du? Og er det ikke S-ATA DVD spiller du har kjøpt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Trenger ikke drivere for å få viftene til å fungere, men kan være innstillinger i BIOSen. Hvilket hovedkort har du? Og er det ikke S-ATA DVD spiller du har kjøpt? Hihi, jeg har en Sony DVD spiller, og nå fikk jeg viftene til å gå, hadde glemt å koble dem til strøm! Vi har flere Stasjonære PCer hjeme, så skal låne en kabel fra en av dem til CD-ROM. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Korleis i alle dagar får ein eit sim kort ut av iphone 4, om du ikkje har binders i hus...??? Nål verkar ikkje, ikkje øyredobb og heller ikkje teiknestift... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 BTW: hvilken slot skal CD-Rom være i, da tenker jeg på hvilke jeg skal koble til på hovedkortet? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) bare bruk en 6gb/s sata port du EDIT: viss du ikke har noen ledige 6gb porter så er det bare å bruke en 3gb Endret 14. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Win7 boot: 18 sek Win8 boot: 8 sek Testet på min egen Stasjonær PC med Kingson HyperX 3K SSD. Brodern sitter med samsung 830, som strengt tatt er det beste utenom plextor disker, han booter w7 på 10sek uten problemer. Men selve windows booten så teller du jo ikke med bios post. Mighty: Ditt problem er vel at du har en brei kontakt i enden på cdrom? Problemet ditt da er vel at du ikke har IDE kontakt, så du må enten kjøpe en ide til sata overgang eller en ny cdrom, eller se om noen andre de andre er tilkoblet via sata? Men hvis det er en sata dvd rom så er det jo bare å koble den i en random sata port, men jeg hadde tatt en sata port som ikke kjører på intel chipsettet, du trenger ikke den beste kvaliteten på en cdrom. Korleis i alle dagar får ein eit sim kort ut av iphone 4, om du ikkje har binders i hus...??? Nål verkar ikkje, ikkje øyredobb og heller ikkje teiknestift... Hammer. Endret 14. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Brodern sitter med samsung 830, som strengt tatt er det beste utenom plextor disker, han booter w7 på 10sek uten problemer. Men selve windows booten så teller du jo ikke med bios post. Har samme harddisk, og booter også Windows 7 på rundt 10 sekunder. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Ergo, samsung ruler, etter plextor. Endret 14. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hammer. Det skulle eg gjort med glede... meen, mor mi har ikkje idiot forsikring på mobilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har samme harddisk, og booter også Windows 7 på rundt 10 sekunder. Jeg booter Win8 på rundt 20 sek om jeg ikke tar feil. Kan ta tiden i morgen og finne det ut da. Tar uansett kvelden nå jeg, har noen opptakk som jeg skal se. God natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg klarer ikke å komme meg inn i Bios, skal jeg bare sitte inn CDen for Windows? Har en kabel til CD-ROM nå. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Tror det bare er å sette inn cden ja, skal være slik at du booter til cdrom hvis du bare putter i plata tror jeg, men DEL eller delete knappen må jo funke å komme inn i bios? Eller hvorfor kommer du ikke inn i bios? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Tror det bare er å sette inn cden ja, skal være slik at du booter til cdrom hvis du bare putter i plata tror jeg, men DEL eller delete knappen må jo funke å komme inn i bios? Eller hvorfor kommer du ikke inn i bios? Skjermen er blir svart når jeg prøver å komme meg i Bios... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har du Asus hovedkort så trykker du på F8 for boot meny hvis den ikke booter CDen automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har du Asus hovedkort så trykker du på F8 for boot meny hvis den ikke booter CDen automatisk. Det er Asus ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå