Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

PCen ser ut til å fungere, eneste problemet er at viftene som var med selve kabinettet ikke funger, og jeg ikke har CD rom..

Hvorfor har du ikke CD-ROM da? Mulig at du har koblet feil. Viftene må også kobles i som sagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor har du ikke CD-ROM da? Mulig at du har koblet feil. Viftene må også kobles i som sagt.

Hmm.. Har CD-ROM, men har ikke kabel til å koble til hovedkortet.. Viftene er koblet inn, men jeg tror jeg har gjort en feil, og vet hvor den ligger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Trenger ikke drivere for å få viftene til å fungere, men kan være innstillinger i BIOSen. Hvilket hovedkort har du? Og er det ikke S-ATA DVD spiller du har kjøpt?

Hihi, jeg har en Sony DVD spiller, og nå fikk jeg viftene til å gå, hadde glemt å koble dem til strøm! Vi har flere Stasjonære PCer hjeme, så skal låne en kabel fra en av dem til CD-ROM.

Lenke til kommentar

Win7 boot: 18 sek

Win8 boot: 8 sek

Testet på min egen Stasjonær PC med Kingson HyperX 3K SSD. :)

Brodern sitter med samsung 830, som strengt tatt er det beste utenom plextor disker, han booter w7 på 10sek uten problemer.

Men selve windows booten så teller du jo ikke med bios post.

Mighty: Ditt problem er vel at du har en brei kontakt i enden på cdrom?

Problemet ditt da er vel at du ikke har IDE kontakt, så du må enten kjøpe en ide til sata overgang eller en ny cdrom, eller se om noen andre de andre er tilkoblet via sata?

Men hvis det er en sata dvd rom så er det jo bare å koble den i en random sata port, men jeg hadde tatt en sata port som ikke kjører på intel chipsettet, du trenger ikke den beste kvaliteten på en cdrom.

Korleis i alle dagar får ein eit sim kort ut av iphone 4, om du ikkje har binders i hus...??? Nål verkar ikkje, ikkje øyredobb og heller ikkje teiknestift...

Hammer.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har samme harddisk, og booter også Windows 7 på rundt 10 sekunder. :)

Jeg booter Win8 på rundt 20 sek om jeg ikke tar feil. :p

Kan ta tiden i morgen og finne det ut da.

Tar uansett kvelden nå jeg, har noen opptakk som jeg skal se. God natt! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror det bare er å sette inn cden ja, skal være slik at du booter til cdrom hvis du bare putter i plata tror jeg, men DEL eller delete knappen må jo funke å komme inn i bios?

Eller hvorfor kommer du ikke inn i bios?

Skjermen er blir svart når jeg prøver å komme meg i Bios...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...