Gjest Slettet+412 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Skolen vår har pleid og hatt LAN før og vi hadde tenkt og få til noe i år, men pga skolen hadde lagt bytt gulv til 20 mill i gymsalen så får vi ikke lov... Den ironiske er at gulvet er helt likt det gamle Lol, samme skjedde på vår skole. Eneste forskjellen på gulvet som var før og det vi har nå er at det gamle var grønt mens det nye er blått. Vet ikke hvor mye dem betalte da men... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Du får som regel hva betaler for, bilrule. Kan ikke betale 20 kroner for en USB-dongle og tro at den skal gjøre jobben like bra som en til 400 kroner. Ikke vet jeg hva som er problemet, men hos meg fungerer USB-dongle helt perfekt - i motsetning til PCI-kortene som bare har sluttet å virke etter et par måneder. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Kom deg på facebook, Krom! Heter du kromskallen på skype nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Fikk delene nå, så nå skal jeg bygge min første PC! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 lykke til! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Lykke til ja..er jo bare moro å bygge pc Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Kos deg, og bare kom med spørsmål om det er noe du lurer på! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Du får som regel hva betaler for, bilrule. Kan ikke betale 20 kroner for en USB-dongle og tro at den skal gjøre jobben like bra som en til 400 kroner. Ikke vet jeg hva som er problemet, men hos meg fungerer USB-dongle helt perfekt - i motsetning til PCI-kortene som bare har sluttet å virke etter et par måneder. Vel, jeg betaler ikke 400kr for verken usb dongle eller kort og alle pci kort fungerer gull, strengt tatt det som gir best signal og styrke også siden de fleste har 1-2 eller flere antenner. Men fikk fiksa det til slutt, irriterte meg at jeg måtte bruke usb porten foran på maskina, men den står nå under en pult så er ingen som ser den, ikke er den min heller så. Btw, det skal godt gjøres å få en usb dongle til 20kr om du ikke bestiller noe jalla china vare, selv om du sikkert ikke mente det bokstavelig. Endret 13. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Mente selvfølgelig at du i bunn og grunn får det du betaler for. At alle PCI-kort fungerer gull kan jeg ikke forstå; for jeg har brukt 3 forskjellige fra 2 forskjellige produsenter. Alle sluttet å fungere etter et par måneder, og med litt hjelp fra Google skjønte jeg at jeg ikke var alene. Så istedenfor å kjøpe enda et PCI-kort gikk jeg til innkjøp av en USB-dongle til 400-500 kroner på Elkjøp. Den har fungert knirkefritt siden dag én. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg har bygd flere enheter og flere av disse har også fått montert trådløst nettverkskort. Ingen av de PCene jeg har montert PCI eller PCI-E har hatt problemer med at kort har sluttet å fungere. Noen kan være uheldige med en "batch". Jeg har brukt DWA-547 og DWA-556 som benytter seg av Atheros brikkesett og da driverstøtte er meget god. Har derimot opplevd at en USB bassert løsning derimot sluttet å fungere. Noen har uflaks mens andre ikke har det. Og jeg har også opplevd at rekkevidden og stabiliteten på signla har vært bedre med PCI/PCI-E Endret 13. november 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Fikk delene nå, så nå skal jeg bygge min første PC! Hvilke deler har du kjøpt? Endret 13. november 2012 av sj3f Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Mente selvfølgelig at du i bunn og grunn får det du betaler for. At alle PCI-kort fungerer gull kan jeg ikke forstå; for jeg har brukt 3 forskjellige fra 2 forskjellige produsenter. Alle sluttet å fungere etter et par måneder, og med litt hjelp fra Google skjønte jeg at jeg ikke var alene. Så istedenfor å kjøpe enda et PCI-kort gikk jeg til innkjøp av en USB-dongle til 400-500 kroner på Elkjøp. Den har fungert knirkefritt siden dag én. Jaja, men jeg nekter å betale 500kr for en ting, sorry, men så langt går jeg ikke, 200kr holder lenge. Jeg har samme oppfattelse som Rolf_X, men noen er heldige, andre ikke, men jeg er jo såpass god at jeg bare fikk den til å fungere. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/Koolance-Black-3x120mm-Fan-Radiator-Shroud-/150913403038?pt=US_Water_Cooling&hash=item232323c89e hvordan er det med frakt for denne? har lyst på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Dette mener kildene mine. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) så det er ikke mer for frakt? vises totalprisen rett ved "buy it now" knappen eller blir det lagt til i noe kasse? har aldri handlet på ebay før Endret 13. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tar kvelden! Hjelper Mighty med PC-bygging. God natt! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 god natt kromskallen håper det ikke blir noen problemer med skjermkortet denne gangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Håper det ikke blir noen problemer med skjermkortet denne gangen Hehe, like så. Tror ikke det ettersom at det ikke er jeg som bygger men Mighty. Skjermkortet var bare et helvete men skal nok gå så fint neste gang. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 så det er ikke mer for frakt? vises totalprisen rett ved "buy it now" knappen eller blir det lagt til i noe kasse? har aldri handlet på ebay før Ikke glem tool Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 hvorfor skal det være så vanskelig å få sove... 2 timer i mørkt rom i en seng og null søvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå