Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du får nok bare smøre deg inn med tålmodighetskrem så får vi krysse fingrene for at den er hos deg i morgen. ;)

Jupp, er bare ikke en tålmodig type..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

oi oi :O

ble akkurat spurt om jeg ville være med å hoste lan for skolen... skal jeg ta utfordringen? :p

Hvorfor ikke? Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

oi oi :O

ble akkurat spurt om jeg ville være med å hoste lan for skolen... skal jeg ta utfordringen? :p

Lykke til! :)

Du er jo en skikkelig gamer i forhold til dem andre tenker jeg som kan det meste når det kommer til slikt. ;)

Jupp, er bare ikke en tålmodig type..

Jeg er... noen ganger... :ph34r:

Lenke til kommentar

Me not impressed, endte opp med å kjøpe en teit usb ting, men nå er jo hastigheten 0,5mbit og ikke 11,5mbit som den egentlig er, så, så bra var jo usb dongle, not lol, får vel prøve å finne en sjøl mekka driver eller bytte inn jævel skapet, usb dongle har ikke kommet noe lengre enn det var for 5 år siden, veldig kort.

Nei takke meg til med ordentlig pci/pci-e kort.

Med mindre noen andre har noe tips, er en d-link dwa-121, men så har vel d-link aldri vært noe særlig innen nettverk heller.

Jaja, fikk den til slutt til å fungere som den skulle, måtte jo riktig nok ta også flytte den ifra bak på maskina til en usb port foran, så min motstand mot usb dongler er fortsatt sterk, men det får være sånn nå.

Litt for dumt at det kan være så dårlig når det ikke er noe i veien, det er så å si fri sikt tvers over stua der maskina står som usb donglen sitter i, men men.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...