Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IKKE KJØP PCI/E BASERTE NETTVERKSKORT!

Det er bare DRIT og FAENSKAP. Stresset så inno helvete med dem gjennom tidene, så jeg bare kjøpte USB dongel. Mye mer stabilt og bedre.

SELV om det skal sies at antennene på PCI kort har bedre signal/styrke enn USB dogel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ble delene sendt 7?

Nei, de ble sendt et par dager etter.. Håper bare de kommer idag.

God morgen btw! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God morgen.

håper den siste bestillingen min kommer i dag... da kan jeg bli ferdig med dataen min :)

EDIT:

og der kom det en hentemelding! tollpost brukte 1 dag på sendingen :D

Heldig du.. Håper det kommer for meg og.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God ettermiddag folkens! :)

Endelig ferdig med engelsk tentamen, skikkelig dritt oppgaver... Var ikke på skolen i går pga. jeg er blitt så jævlig forskjølet og hadde feber. Er heldigvis bedre i dag men fikk ikke til så mye på tentamen pga. gårsdagen var forberedningsdag. Jaja, bedre lykke neste gang. ;)

Heldig du.. Håper det kommer for meg og.. ;)

Det gjør nok det.

Hvem bestilte du hos? Hvis det er Dustin så har du nok dem i dag ellers er du bare uheldig. Jeg fikk delene mine ganske så fort utenom at de manglet skjermkortet mitt men det fikset dem i en fart ved å ringe dem. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det gjør nok det.

Hvem bestilte du hos? Hvis det er Dustin så har du nok dem i dag ellers er du bare uheldig. Jeg fikk delene mine ganske så fort utenom at de manglet skjermkortet mitt men det fikset dem i en fart ved å ringe dem. :)

Håper det, men pakken har ennå ikke kommet, så enten er posten sen, ellers må jeg vente litt lengre.. :( Og ja, det var Dustin! :)

brukte du posten? :rofl:

Det var jo ikke noe annet alternativ? Pluss at det var en leveranse på en verdi av 12000kr.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Håper det, men pakken har ennå ikke kommet, så enten er posten sen, ellers må jeg vente litt lengre.. :( Og ja, det var Dustin! :)

Du får nok bare smøre deg inn med tålmodighetskrem så får vi krysse fingrene for at den er hos deg i morgen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...