Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før jeg fikk 120 Hz skjerm så var jeg også fornøyd med de andre skjermene i huset på 60 og 75 Hz. Nå som jeg har 120 Hz så blir jeg like overrasket hver gang jeg skal gjøre noe på de andre PCene over hvor stor forskjellen er. En ting er sikkert, kommer aldri til å kjøpe en ny skjerm under 120 Hz...

Amen! Hvordan skjerm har du? Jeg er totalt forelsket i min XL2420 <3

Lenke til kommentar

Lol, kortet lagde mye varme, men kjølerne bråkte som fy og flytta mye luft, greit illustrert.

http://www.youtube.c...d&v=4yNwDsNIZuo

Fadern skulle hatt ett trådløst nettverks kort, dette her er vel bra nok for en som bare bruker nettbank og kansje en gang i blant vg.no eller andre nettsider?

Det funker vel også mer enn bra nok til streaming av f.eks fotball også?

Han sitter vel sånn 6-7 meter bort ifra rutern, men signalet går ikke igjennom noen vegger, et er så og si fri sikt ifra ruter til pc.

Var ett som var litt billigere der, men noen sa at antennene på det var dårlig.

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Mornings :)

Det er problemer hvor jeg må ta ut strømforsyningen for at det skal virke.. Dette må gjøres et par ganger i uka..

Hehe, vel jeg har ikke fått noen slike tilbakemeldinger denne gangen, nå var det "jeg kan ikke finne noen ustabiliteter her"... Når kunden ber deg om å få hjelp med ruteren, så hjelper du ham med det, og ikke om det er noe ustabilt eller ei..

Problemet kan ligga 3 plassar, linja inn til huset, routeren/modemet. Mest sannsynleg router/modem.

Me har sjølv samme problem.

Når det ang. skjerm til gaming pc'en din... så burde du ha 24" til gaming... hadde det før, men no har eg gått opp til 46" :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mest sannsynleg router/modem.

Me har sjølv samme problem.

Modemet kan ikke være problemet da vi for bare en månes tid siden fikk den byttet.

Lenke til kommentar

Modemet kan ikke være problemet da vi for bare en månes tid siden fikk den byttet.

Kva oppsett har dykk? inn fiber til modem til router for trådlaust nettverk?

Om det ikkje er modemet, og det ikkje er kun du i huset som opplever dette, då er det mest sannsynleg linja ja...

Evt. kva modem har dykk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kva oppsett har dykk? inn fiber til modem til router for trådlaust nettverk?

Om det ikkje er modemet, og det ikkje er kun du i huset som opplever dette, då er det mest sannsynleg linja ja...

Evt. kva modem har dykk?

Det er vanlig nett, ikke fiber, vet ikke hvilket modem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Legg merke til at jeg skrev sunt med hermetegn. Røyk og tobakk er vel en hyppigere årsak til… ja, kreft og død enn chips og cola… eller hadde det vært bedre om jeg tok en røyk istedet når jeg var hos deg…? :p

Hehe, jeg vet det. ;)

Chips og cola er usunt men mye sunnere enn røyk og snus + så går det jo en uke mellom hvergang. ;)

Meeh, hadde ikke brydd meg noe særlig. Hadde bare åpnet et vindu så hadde det gått fint. :tease:

Lenke til kommentar

Chips og cola er usunt men mye sunnere enn røyk og snus + så går det jo en uke mellom hvergang. ;)

Vel, det ene får du kreft, fedme og diabetes type 2 av og det andre får du kols, kreft, dårlig pust og dårlig munn av, så det er jo bare å velge og vrake hva man vil lide av.

TheMightyUnknown: Det kan jo også være rutern din som tuller om du har en ruter, skjedde hos oss og med ny ruter så var alt så dønn stabilt så man skulle tro at linja var støpt i betong.

Lenke til kommentar

Asus sine skal fungere bra. Selv så har jeg brukt de fra Dlink som DWA-547 og tilsvarende med PCI-E som benytter av chipssettet til Atheros som gjør at man bruker drivere levert fra Atheros.

USB har jeg hatt så som så erfaring med. De jeg brukte for rundt 5år sia var ustabile og driverstøtte er ofte noe varierende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vel, det ene får du kreft, fedme og diabetes type 2 av og det andre får du kols, kreft, dårlig pust og dårlig munn av, så det er jo bare å velge og vrake hva man vil lide av.

Ikke så lenge man trener og spiser variert og sunt. ;)

Men dett er nok vell det de fleste amerikaner sliter med den dag i dag.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å styre unna alle trådløse PCI-kort. Jeg har testet 3 forskjellige, og fikk problemer med alle. Jeg har riktignok ikke testet det du linker til, men hvorfor ikke bare kjøpe en USB-dongle..? Funker jo som bare det.

Vel, hvorfor?

De trådløse jeg har vært borti har nå vært rimelig greie og jeg har holdt på mest med billig skjit av slike kort og jeg føler at usb er noe jalla mekk og at jeg liker å ha ting internt i maskina, minst mulig som stikker ut bak, usb dongles koster like mye så det er egentlig samma hva en velger, men mulig jeg stikker innom elkjøp å river med meg noe billig jensen greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...