Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv skal jeg kjøpe den nye 840 Pro med 256 GB og ha den andre 830 til ekstra plass for spill.

 

Angående 22" eller 24" varierer fra person til person. Selv har jeg hatt både 22" og 24" og har akkurat nå 23", og er veldig fornøyd med alle størrelse. Men skal du kjøpe ny skjerm så vil jeg ihvertfall anbefale å kjøpe en skjerm med 120Hz noe jeg ikke angrer et sekund på! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Selv skal jeg kjøpe den nye 840 Pro med 256 GB og ha den andre 830 til ekstra plass for spill.

 

Nice, tror jeg må få meg en slik en og for bare spill og! :!:

 

 

Angående 22" eller 24" varierer fra person til person. Selv har jeg hatt både 22" og 24" og har akkurat nå 23", og er veldig fornøyd med alle størrelse. Men skal du kjøpe ny skjerm så vil jeg ihvertfall anbefale å kjøpe en skjerm med 120Hz noe jeg ikke angrer et sekund på! :D

 

Har alltid lurt på hva som er den store forskjellen når det kommer til Hz på skjermer, noen som kan forklare det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

HZ er freshrate'n til skjermen, en 60HZ skjerm kan levere maximum 60fps og en 120HZ kan levere 120fps som jeg har fått det med meg

 

Seriøst..? Da må jeg få meg en 120 hz skjerm..

Lenke til kommentar

de koster skjorta da :hrm:

 

De er jo ikke så veldig mye dyrere, er ihvertfall verd hver eneste krone spør du meg.

 

Og ja, Hz er hvor mange ganger skjermen "oppdaterer" bilde, altså 120 Hz vil si bilde på skjermen oppdaterer seg 120 ganger i sekundet.

 

Med 120 Hz virker alt så mye mer smooth, tilogmed bare det å dra et vindu rundt på skjermen. Den største forskjellen merkes i spill hvis du har en PC som holder følge.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...