Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Hentet og installerte et par Corsair SP120 Quiet Edition vifter på min H80, flott å kunne ha på pcen uten å måtte bruke øretelefoner, hører de jo nesten ikke viftene det hele tatt.

Temperaturen steg med et par grader men ligger fremdeles langt under hva som er tilrådelig under stress så greit nok :)

Jaja, men det er verdt det for å dempe lydnivået. Hadde samme problem selv før men etter jeg fikk mine AF120 installert så ble det stille. :)

Assassins Creed 3 Special Edition til PS3 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Oi, har klokken blitt så mye ja! Noen forslag til mat?

Lett mat eller? Taco kunne gjort susen i såfall eller usmakelige fjordland på 5 minutter. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det noen av dere som har peiling på om jeg kan fikse problemer med Canal Digital nettet mitt med å forandre noe på ruteren? Den ene dama jeg snakket med over Chat på Canaldigital.no hadde ikke peiling... :(

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er Pepsi vi snakker om nå. ;)

Pepsi er mye bedre enn Pepsi Max. Skjønner ikke hvordan dere kan syns at Pepsi Max smaker bedre med alt det kunstige sukkeret. :hmm:

Enig. :yes:

Definer sunt liv? Når du er her er det bare masse sjokolade, chips og timer med gamings det går i. :tease: Uansett så er jeg jo med på det så jeg er jo ikke så veldig sunn selv. Men så trener jeg jo styrke og mage en gang i uken. ;)

Spiser som regel veldig sunt til hverdagen, jeg er alltid den som hiver mest på med grønnsaker, lol. :roll:

Legg merke til at jeg skrev sunt med hermetegn. Røyk og tobakk er vel en hyppigere årsak til… ja, kreft og død enn chips og cola… eller hadde det vært bedre om jeg tok en røyk istedet når jeg var hos deg…? :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kommer jo helt an på hvilke problemer det er du har..

Det er problemer hvor jeg må ta ut strømforsyningen for at det skal virke.. Dette må gjøres et par ganger i uka..

Har gitt opp å klage på nettet til Canal Digital. De skylder på ruter, pc, torrenter og meg selv om jeg er koblet rett i modemet.

Hehe, vel jeg har ikke fått noen slike tilbakemeldinger denne gangen, nå var det "jeg kan ikke finne noen ustabiliteter her"... Når kunden ber deg om å få hjelp med ruteren, så hjelper du ham med det, og ikke om det er noe ustabilt eller ei..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...