Gjest Slettet+412 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hentet og installerte et par Corsair SP120 Quiet Edition vifter på min H80, flott å kunne ha på pcen uten å måtte bruke øretelefoner, hører de jo nesten ikke viftene det hele tatt. Temperaturen steg med et par grader men ligger fremdeles langt under hva som er tilrådelig under stress så greit nok Jaja, men det er verdt det for å dempe lydnivået. Hadde samme problem selv før men etter jeg fikk mine AF120 installert så ble det stille. Assassins Creed 3 Special Edition til PS3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har gått på vann vognen som hellitern og halvliteren , for de 2 alkisene er tegneseriens største fylle svinn. http://oyvindholen.wordpress.com/2010/0 ... alvlitern/ Og i kveld blir nesten hjemme laget lasagne med en liter helmelk pluss 2 desiliter vanlig melk da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 AC3 er awsm! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Oi, har klokken blitt så mye ja! Noen forslag til mat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ser ut som F-Secure funker ja gitt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Booom.... "titter" inn og ser hva dere driver med på en lørdags kveld. Sier "skål" og ønsker dere en videre god kveld Oi, har klokken blitt så mye ja! Noen forslag til mat? Ja, marinert indrefilet med traktkanterel og "grillede" tomater Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) DayZ med MhMh og 3 andre. Endret 10. november 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Oi, har klokken blitt så mye ja! Noen forslag til mat? Lett mat eller? Taco kunne gjort susen i såfall eller usmakelige fjordland på 5 minutter. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det ble Big One pizza.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ligger i en høystakk i AC revelations å venter på penger, lol, må jo kjøpe ALT så klart. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Kommer over det er mere skriving der da, en her http://itblekka.no/v...10&p=1991#p1991 Endret 10. november 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Finnes andre tråder på dette forumet. Bl.a "den nye forumkaféen". Mye mer aktivitet. Endret 10. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er nok av aktivitet på dette forumet, selv om det kan være litt stille i akkurat denne tråden. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 blir nok ikke buildlogg leste igjennom "regler" for det... ALT for mye dill og dall med bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Er det noen av dere som har peiling på om jeg kan fikse problemer med Canal Digital nettet mitt med å forandre noe på ruteren? Den ene dama jeg snakket med over Chat på Canaldigital.no hadde ikke peiling... Endret 11. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kommer jo helt an på hvilke problemer det er du har.. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Det er Pepsi vi snakker om nå. Pepsi er mye bedre enn Pepsi Max. Skjønner ikke hvordan dere kan syns at Pepsi Max smaker bedre med alt det kunstige sukkeret. Enig. Definer sunt liv? Når du er her er det bare masse sjokolade, chips og timer med gamings det går i. Uansett så er jeg jo med på det så jeg er jo ikke så veldig sunn selv. Men så trener jeg jo styrke og mage en gang i uken. Spiser som regel veldig sunt til hverdagen, jeg er alltid den som hiver mest på med grønnsaker, lol. Legg merke til at jeg skrev sunt med hermetegn. Røyk og tobakk er vel en hyppigere årsak til… ja, kreft og død enn chips og cola… eller hadde det vært bedre om jeg tok en røyk istedet når jeg var hos deg…? Endret 11. november 2012 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har gitt opp å klage på nettet til Canal Digital. De skylder på ruter, pc, torrenter og meg selv om jeg er koblet rett i modemet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 .... ROT! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Kommer jo helt an på hvilke problemer det er du har.. Det er problemer hvor jeg må ta ut strømforsyningen for at det skal virke.. Dette må gjøres et par ganger i uka.. Har gitt opp å klage på nettet til Canal Digital. De skylder på ruter, pc, torrenter og meg selv om jeg er koblet rett i modemet. Hehe, vel jeg har ikke fått noen slike tilbakemeldinger denne gangen, nå var det "jeg kan ikke finne noen ustabiliteter her"... Når kunden ber deg om å få hjelp med ruteren, så hjelper du ham med det, og ikke om det er noe ustabilt eller ei.. Endret 11. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå