Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Jepp, men var det ikke du som skrev noe om Pepsi i går? Eller i dag? Husker ikke... :p

 

Det var nok jeg som skrev det tidligere i dag ja. :)

Synes Pepsi er nam det også jeg, uansett så var det jo på tilbud så kunne ikke motstå. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man skal tenke og passe oss for alt som er kreftfremkallende, farlig og usunt og what-so-ever i denne verden er det sannelig ikke mye å leve for lenger...

 

Omega 3 er heller ikke bra for hjerte likevel som man har antatt i alle år.

 

Stråling fra trådløse enheter og slik var/er jo også farlig....

 

Har egentlig aldri brydd meg og kommer aldri til å gjøre det heller.... holder meg unna røyk og denslags så lever jeg godt og "sunt" liv :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Pepsi funker så lenge det ikke er snakk om Pepsi Max... :p

 

Det er Pepsi vi snakker om nå. ;)

 

Pepsi er mye bedre enn Pepsi Max. Skjønner ikke hvordan dere kan syns at Pepsi Max smaker bedre med alt det kunstige sukkeret. :hmm:

 

 

Huff, nei, Pepsi Max er virkelig noe dritt spør du meg...

 

Enig. :yes:

 

 

holder meg unna røyk og denslags så lever jeg godt og "sunt" liv :p

 

Definer sunt liv? Når du er her er det bare masse sjokolade, chips og timer med gamings det går i. :tease: Uansett så er jeg jo med på det så jeg er jo ikke så veldig sunn selv. Men så trener jeg jo styrke og mage en gang i uken. ;)

 

Spiser som regel veldig sunt til hverdagen, jeg er alltid den som hiver mest på med grønnsaker, lol. :roll:

Lenke til kommentar

Hentet og installerte et par Corsair SP120 Quiet Edition vifter på min H80, flott å kunne ha på pcen uten å måtte bruke øretelefoner, hører de jo nesten ikke viftene det hele tatt.

Temperaturen steg med et par grader men ligger fremdeles langt under hva som er tilrådelig under stress så greit nok :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Litt høyere temperaturer er verdt det når lydnivået går ned en god del. En lydløs PC er verdt å koste på seg litt penger for å få :)

 

Noen som vil ha Nexus 10 til en rimelig pris? Har dessverre foreldre som ikke lar meg få svi av 3600 kr på et nettbrett de tror jeg ikke kommer til å bruke.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1467381&view=findpost&p=19873952

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...