Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Hehe, likte godt sesongavslutningen i South Park! :)

Haha, eg vil tru at det var eigentleg slik

Obama vant valget ja ;)

Og at det er det som kjem til å skje med Star Wars.

Måtte humra litt for meg sjølv, når Mikke Mus kom...

:D

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fy faen... posten er så treige! "under transport til terminal." statusen på pakka har stått sånn siden 6:14

Kvar terminal er den under transport frå?

Sist eg hadde noko som skulle leverast via posten, så stod det under transport til terminal frå Voss til Bergen i rundt 5 dagar.

Lenke til kommentar

Etter hva folk sier så burde du kansje vente med ac3 og heller kjøpe det til PC, hvis du har problemer med mus og tastatur så kan man jo bruke håndkontroller på PC også, ikke at jeg skjønner at mus og tastatur ikke funker, det er jo bare gull.

Det er jo bare 2 uker til spillet kommer også.

Folk sier at det lagger og er en generelt kjip opplevelse på både ps3 og xbox, men alt blir generelt bedre på PC uansett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Da får du sjekke ac3 tråden her på forumet så ser du den andre siden, men noen er alltids misfornøyd og andre fornøyd, spørs vel på hva folk selv mener er akseptabelt og ikke.

Noen melder om lagg, dårlig grafikk og lite/lav draw distanse, men hva folk gjør feil aner ikke jeg, blir på PC her uansett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Etter hva folk sier så burde du kansje vente med ac3 og heller kjøpe det til PC, hvis du har problemer med mus og tastatur så kan man jo bruke håndkontroller på PC også, ikke at jeg skjønner at mus og tastatur ikke funker, det er jo bare gull.

Det er jo bare 2 uker til spillet kommer også.

Folk sier at det lagger og er en generelt kjip opplevelse på både ps3 og xbox, men alt blir generelt bedre på PC uansett.

Har ikke problem med mus og tastatur egentlig. Funker vell bare å koble i en USB adapter for PSP/PS3, PS3 kontroller og software så funker det? Vil helst ikke kjøpe meg Logitech gaming kontroller, har ikke noen tro på dem.

Har bare hørt skryt fra folk, når det kommer til konsoll og AC3. Broderen, hyller spillet. Han opplevde ikke noe lagg eller noe annet, som skal dra spill opplevelsen til AC3.

Er bare skryt jeg også har hørt. Dårlige grafikk og lavere draw distance regner jeg med men det gjør ikke så mye. AC er et konsoll spill i mine øyne. :)

Lenke til kommentar

Folk påstår de bruker både xbox og PS3 kontroller på PC.

Men de logitech kontrollerne funker nok på samme måte som alle andre håndkontrollere.

Selv spill som er reine konsoll porter funker nesten bedre og ser bedre ut på PC etter min mening.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...