Gjest Slettet+412 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tar kvelden jeg, god natt. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 God natt gutt..tar vel kvelden snart selv. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja... legg dere dere . Sitter oppe en stund til å ser på film, men å sove frister mer og mer Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja... legg dere dere . Sitter oppe en stund til å ser på film, men å sove frister mer og mer Jeg skal nok ikke legge meg før om noen timer. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har ikke lagt meg ennå,må få settt ferdig The Avengers før jeg legger meg... Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Full skoledag i morgen, en liten opptur med IT siste økt da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Full arbeidsdag i morgen. IT-arbeid hele dagen lang... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) 2 arbeidsdager i morgen, 8 timer IT, resten fysiske ting Endret 5. september 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hehe...ja, der har det vært mye jobbing til stunder. Husker det var et troll som var der hele kvelden. Jeg sto klar ved inngangsporten og klubba ham ned så fort han satte foten innenfor. Husker alle de PC'ene du sletta ja. Føltes det ikke litt godt også å stenge han ute før han fikk gjort ugang? Regner med du følte skadefryd? Det vet jeg at jeg gjorde noen ganger Tror jeg legger meg. God natt, folkens Endret 5. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Prosjekt i fordypning i morgen, chille hele dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Mye forskjellig her... Rart. Får hverken lyd i USB eller analogt headset og det meste er ustabilt. Endret 5. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Overrasket over hvor mange som har lagt inn fødselsdato her, vil sterkt anbefale dere å ikke ha dette grunnet at det er lett å få tak i personnummer utifra fødselsdato og navn... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Overrasket over hvor mange som har lagt inn fødselsdato her, vil sterkt anbefale dere å ikke ha dette grunnet at det er lett å få tak i personnummer utifra fødselsdato og navn... Bryr meg egentlig ikke særlig. Da må noen faktisk gå inn for å ta MEG, ut ifra de millionene andre de kan ta. Sjansen for det er liten. Og skulle det først skje, er det rimelig greit å få det fiksa opp. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hvis jeg går etter deg da... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Da havner du i fengsel, siden jeg nå har bevis for at du vil gå etter meg. 1 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Da havner du i fengsel, siden jeg nå har bevis for at du vil gå etter meg. Ikke helt gjennomtenkt den... Endret 5. september 2012 av iThenrik 2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har ikke lagt meg ennå,må få settt ferdig The Avengers før jeg legger meg... Så den for noen uker tilbake. Bra film Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Overrasket over hvor mange som har lagt inn fødselsdato her, vil sterkt anbefale dere å ikke ha dette grunnet at det er lett å få tak i personnummer utifra fødselsdato og navn... Men så regnes vel ikke person nr som noen sikkerhets risiko, så "problemet" er vel ikke eksisterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 God natt, begynner å bli seint nå ja. Og troll.. Gjør oss begge en tjeneste å stikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå