aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Vann har du i springen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg også synes dette hørtes for godt ut til å være sant, men ifølge Corsair selv skal den være så bra (http://www.corsair.c...cpu-cooler.html) Forventer at de holder det de lover... Problemet er at du må ta alt med en relativt stor klype salt, med mindre du har nøyaktig samme oppsett som corsair, som kan ha kjørt dette på en åpen test benk så skal det egentlig en del til for å klare eksakt samme temps. Du skal sjelden eller aldri stole på multi millionær selskap som lever av å selge og å skryte på seg ting. Og ambient er rom temp, så ta 25 grader og trekk ifra tempen du måler så har du hvor mange grader en CPU egentlig er på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Vann har du i springen Vann rett fra springen gjør susen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hehe, likte godt sesongavslutningen i South Park! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) @kromskalle: Hvordan er Corsair AF viftene du har på vannkjølingen din, er de mye stillere og pusher de greit med luft i forhold til de som fulgte med vannkjølingen?.. viftene som sitter på H80 min går meg på nervene, bråker mer en de 6 andre viftene som sitter i pcen min. Endret 8. november 2012 av assap2 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Problemet er at du må ta alt med en relativt stor klype salt, med mindre du har nøyaktig samme oppsett som corsair, som kan ha kjørt dette på en åpen test benk så skal det egentlig en del til for å klare eksakt samme temps. Du skal sjelden eller aldri stole på multi millionær selskap som lever av å selge og å skryte på seg ting. Og ambient er rom temp, så ta 25 grader og trekk ifra tempen du måler så har du hvor mange grader en CPU egentlig er på. Så du sier den kan egentlig ligge på 60-70 grader istedet for 47 som Corsair sier? Har de egentlig bare trukket romtemp. fra den egentlige CPU tempen? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 man kan vel ha kommentarer i samme tråd som buildloggen? blir jo stress å klikke seg fram og tilbake på forskjellige tråder... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvis du får mange kommentarer så er det også stress og bla forbi alle kommentarene for å se selve buildloggen.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) buildloggen er bare å redigere førstepost. må ha kommentartråd... Endret 8. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 @kromskalle: Hvordan er Corsair AF viftene du har på vannkjølingen din, er de mye stillere og pusher de greit med luft i forhold til de som fulgte med vannkjølingen?.. viftene som sitter på H80 min går meg på nervene, bråker mer en de 6 andre viftene som sitter i pcen min. De er definitivt bedre med tanke på støynivå, men anbefaler å kjøpe SP da de egner seg bedre for radiatorer. Har selv 120mm AF vifter og de er så og si lydløse. Det samme gjelder MhMh sine SP vifter. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Vann har du i springen Riktig det da , men spring vann, olden, imsdal smaker desverre bitert alle sammen Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Nei jeg fikk et annet modem fra telenor. Er det modemet som jeg sikla på, som jeg skule kjøpe meg Gammle modemet mitt http://www.telenor.n...edtouch-585.jsp Nye modemet mitt http://www.telenor.n...zyxel-p2812.jsp Hvis nettet plutselig slutter, må du bytte kanal å sende på, hadde det før vi bytta til altibox, hadde litt problemer med det. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Så du sier den kan egentlig ligge på 60-70 grader istedet for 47 som Corsair sier? Har de egentlig bare trukket romtemp. fra den egentlige CPU tempen? Nei det sa jeg ikke, de har nok ikke trukket ifra noe. Endret 8. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 KISS - Mr. Speed ("Remastered" 2010) Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 buildloggen er bare å redigere førstepost. må ha kommentartråd... Du har en tråd hvor du poster alle bilder og skriver kort om det du får/gjør også har du en egen tråd hvor folk kommenterer. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 i know Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) @kromskalle: Hvordan er Corsair AF viftene du har på vannkjølingen din, er de mye stillere og pusher de greit med luft i forhold til de som fulgte med vannkjølingen?.. viftene som sitter på H80 min går meg på nervene, bråker mer en de 6 andre viftene som sitter i pcen min. De er mye bedre enn dem som følgte med. Kjølingen er super og med tanke på støy så bråker dem ikke, kun H100 man hører da men. Anbefaler deg til å gå for SP vifter for bedre kjøling samt. lavt støy nivå. Legger deg til på X360 senere, skrudde av for ikke så veldig lenge siden. Endret 8. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 De er definitivt bedre med tanke på støynivå, men anbefaler å kjøpe SP da de egner seg bedre for radiatorer. Har selv 120mm AF vifter og de er så og si lydløse. Det samme gjelder MhMh sine SP vifter. De er mye bedre enn dem som følgte med. Kjølingen er super og med tanke på støy så bråker dem ikke, kun H100 man hører da men. Anbefaler deg til å gå for SP vifter for bedre kjøling samt. lavt støy nivå. Legger deg til på X360 senere, skrudde av for ikke så veldig lenge siden. Takker begge to, tar rådet deres og bestiller et par SP vifter..bare de senker støynivået litt er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Takker begge to, tar rådet deres og bestiller et par SP vifter..bare de senker støynivået litt er jeg fornøyd. Bedre kjøling og lavere støy nivå. Uansett, bare hyggelig, håper virkelig du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Håper ikke, vet han blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå