Pms1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 assap321..er så som så med fantasien her så bruker assap til alt. Var dette Xbox? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Noen som ser på Farmen her? Genialt når Joar, Ingvild, Endre & Co tok opp diskusjonen mot Ragnhild og Homo-Jon. Underholdende å se på idioter som blir eid. Da er det bare å vente på nye rettsaker? http://www.androidpo...-doesnt-matter/ At du orker å bry deg. Det er litt fascinerende. Endret 7. november 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Noen som overhode har tips til hvorfor min dvd rom ikke vil lese film og spill? Og ja, alle ledninger står i og den fungerte meget fint til å installere windows og spill med første uka og den går jo rundt etc for jeg hører den prøver å "starte" plata jeg har lagt inn. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Sikkert støv på lesehodet. Prøv med en slik disc laser cleaner, hvor du stapper inn en CD med en liten kost på. Koster ikke skjorta. Kan også være at den har sluttet å fungere. Skjedd med en jeg har. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Var dette Xbox? Jepp, Xbox ja. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Husker ikke sist jeg brukte verken xboxen eller ps3en min... må vel ta å få hentet de frem igjen å få spilt litt på de atter en gang. Blitt mer PC enn dem. god natt Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ok da, det går sikkert fint. Men de har andre vifter i radiatoren bare så det er sagt... Ifølge Corsair skal de greie en 3770k klokka til 4,6 rundt 47 grader... 47 Grader tviler jeg ganske strekt på før jeg får se noen tester! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 assap321..er så som så med fantasien her så bruker assap til alt. Akkurat som jeg bruker Kromskalllen på alt. Legger deg til men heter "Le Humlesnurr" @Xbox Live. Aner ikke hvordan jeg kom på det navnet men liker det. Var dette Xbox? HelbentBooze, du må godta meg når du er på engang. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Har ikke fått opp noen vennefårespørsel. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 47 Grader tviler jeg ganske strekt på før jeg får se noen tester! Jeg også synes dette hørtes for godt ut til å være sant, men ifølge Corsair selv skal den være så bra (http://www.corsair.com/us/hydro-series-h100i-extreme-performance-liquid-cpu-cooler.html) Forventer at de holder det de lover... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Sikkert det samme som du hadde fra før. Nei jeg fikk et annet modem fra telenor. Er det modemet som jeg sikla på, som jeg skule kjøpe meg Gammle modemet mitt http://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/bredbandshjelp/thomson-speedtouch-585.jsp Nye modemet mitt http://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/bredbandshjelp/zyxel-p2812.jsp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Så du går fra et elendig modem til et helt ok? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg også synes dette hørtes for godt ut til å være sant, men ifølge Corsair selv skal den være så bra (http://www.corsair.c...cpu-cooler.html) Forventer at de holder det de lover... Nå står det ingen ting om hvilken spenning de bruker på 4,6 GHz. Men som jeg kan forstå det så påstår de at Intel Box kjøleren har 73 grader på 4,6 GHz, noe som er veldig feil etter egen erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 73 grader må jo være veldig lavt med stock kjøler? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Står ikke noe om at stock kjøler 4,6 til 73 grader..? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Så du går fra et elendig modem til et helt ok? Fikk det gratis grunn av feil det gammle modemet Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er ikke så god i engelsk, så skal være ærlig og si at jeg ikke har peiling på hva "Ambient" betyr, men oppfattet det som 25 grader kaldere enn Intel sin kjøler. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Vet heller ikke hva ambient betyr, men jeg kan tenke meg at det kanskje er temperaturen i luften rundt....(?) Tolker "FAIL" som at Intel Box Cooler ikke greide å kjøle en 3770k på 4,6 GHz nok til at den kunne fungere... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ah, det høres mer fornuftig ut.. Og ja, Intel sin kjøler vil ikke klare en 3770 på 4,6 GHz med mindre du vil ha en prosessor på over 100 grader. Men allikevel så høres 48 grader for godt ut til å være sant... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Får vel gå en tur i butikken nå, jeg glemte og kjøpe mere vann da og oste grill fra gilde. Foresten det tastaturet MhMh foreslo er veldig bra men lite er det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå