Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men alle spill idag er jo konsoll porter, men nyeste AC spillet er tydeligvis relativt crap på konsoll, alt, selv om det er dårlig optimaliserte konsoll porter er bedre på PC, alltid.

Og alt du trenger er en PC som var sånn nesten high end i 09 for å spille AC3 på sånn ca maks, jeg for min del har forhåndsbestilt det for lenge siden så jeg sitter bare å venter på 22 november.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Win8 var bedre enn jeg hadde forventet. Bruker det på den gamle Dell Inspiron'en min ettersom at Win7 var helt fucka og tok evigheter. Win8 derimot var mye raskere og bedre for den. Kjører fortsatt Win7 på gaming stasjonæren min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God kveld.

Måtte ta en pause fra Halo 4 her, måtte bare få meg noe å spise.

 

Assap, din svette gamer. :p

Visste ikke du hadde x360 også.

 

 

Man kan få upgrade lisens man kan kjøre clean install på av w8 for 249 på ms sine sider, man kan også jukse seg til upgrade tilbudet på 119kr også, for de som har lyst til å prøve det.

Jeg har litt lyst til å prøve w8 på en laptop her i huset.

 

Craptop + Win8 = Fungerer som faen!

Installerte Win8 pga. MTK anbefalte meg det ettersom at "craptopen" min var så jævlig treig og jeg angrer ikke. Craptopen har blitt jævlig rask, slipper å vente så jævlig lenge for hver bidige ting, nå er det bare å nyte den mens jeg gamer. Multi-tasking er kos. :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...