Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Har ikke noen særlig peiling på skjermkort, men jeg tror jeg ville gått for 7970 :wee:

Matrix Platinum så digg ut.. :dribble:

Du har god erfaring med det takket være meg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hahah ja, selvfølgelig :green: Kjempekort det der. Sykt bra. Er det Sapphire du har? Vapor-X? :roll:

Hehe. :D

Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Edition for å være helt nøyaktig. ;)

Blir ikke noe nytt sapphire kort på meg :p feil farge på selve kortet... er litt for kresen når det gjelder min innmat ;)

Hva farge er det inne i kabinettet ditt da montro? Skjermkortet er svart og har lys.

Lenke til kommentar

Sendingen er sortert

05.11.2012 18:47, 7437 TRONDHEIM

Forventet levering: 06.11.2012

NB! Avvik kan forekomme

Ble sendt i dag og ankommer i morgen, ikke verst! Tar vanligvis 3 dager å få sendt posten hit, så skal absolutt ikke klage på en dag. :D Hjelper vel en del å få det levert på jobb-adresse også, merker at postbilen kommer til oss minst 3 ganger om dagen på jobb, skal jeg ha levert på postkontor hjemme kommer den bare klokken 07:30 på morgenen. :nei2:

Lenke til kommentar

Så postgangen går rimelig greit med andre ord, selv om det er forskjell på pakker og brev.

Får satse på at Halo 4 kommer i morgen da, selv om det skal godt gjøres. :p

Vil si det går rimelig greit for pakker i hvert fall, vet ikke hvilke forskjeller det er på bedriftspakke og privatpakke sånn sett. Trondheim er første "post" for pakken min, den stod som ikke levert frem til den melding kom, så ser ut som den er her på under 24 timer fra den havnet hos posten. :) Men er som sagt vandt med 3 dager til privatadresse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

ja, men har valgt hvilket, eller har funnet 3 som jeg vil ha

Tipper det er Asus 670-690 elns. Mest sannsynlig 670 ettersom det nester yter det samme som et 680 og DirectCUII håper jeg du tar i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...