WhatWorld Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ja, nei fyrste bilen hadde eg ikkje planar om å betale så mykje meir enn 20'000kr for... men vil jo klart betale meir for ein bil som har hatt mindre problem gjennom tida og ikkje krever så mykje rep... Og det er ikkje mange gode bilar ein finn ved å søke etter alle bilar i Hordaland, som helst ikkje har gått meir enn 150'000km, manuell gir, diesel og for under 20'000kr... Hmm, 10bilar... trur alle var leasing... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 @ Kabom & MTK Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant. Synes dette var veldig bra jeg Men kunne tenkt meg ett bilde av hvordan alt ser ut i sin helhet. Og ett men "døren" på. Men jeg ser det vel IRL snart... Takk for det kompis. :3 Du får vell se det til helgen, kanskje fredag om du tar turen ut her. Det ser værtfall mye bedre ut nå enn før ettersom at alle kablene lå bare i en haug da. Kom på facebook btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tja, nå har jeg nada peiling på det kabinettet, men du kunne vel kansje gjort noe anna med molexen til pumpa? Om kabinettet har hull yil 8pin øverst i hjørnet så kunne man vel dratt den igjennom der? Synd vifte ledningene er korte, kunne også dratt de bakom hk plata da også, også frem igjen, mye man kan gjøre. Tja, skal gjøre en bedre jobb når jeg går over til Haswell ved våren pga. står konf. Nye bilder, brace yourself, lol. Skal forresten "sleeve" i tillegg, vil ha mer i rødt i beistet. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Ja, nei fyrste bilen hadde eg ikkje planar om å betale så mykje meir enn 20'000kr for... men vil jo klart betale meir for ein bil som har hatt mindre problem gjennom tida og ikkje krever så mykje rep... Og det er ikkje mange gode bilar ein finn ved å søke etter alle bilar i Hordaland, som helst ikkje har gått meir enn 150'000km, manuell gir, diesel og for under 20'000kr... Hmm, 10bilar... trur alle var leasing... Oi, det var litt verre en hva jeg så etter.. Satte meg opprinnelig en grense på 50,000,- og manuell gir, resten var ikke så veldig viktig. Endte med en 1.6l bensin, som forsåvidt er økonomisk i bruk, så det burde du også se på om det er av økonomiske grunner du vil ha diesel. Er såklart ikke like billig som en liten dieselmotor, men min bruker ~0.6l/mil med fin kjøring til og fra jobb, som innebærer en del kø og stopp. Bensin er jo også en fordel om du driver en del småkjøring, ikke godt for en dieselmotor å kjøre mye uten å bli varm. Bruktbilforhandlere sier vel at biler i sånne prisklasser som regel må påregnes ~15.000kr i slitedeler og reparasjoner per år, dersom det blir gjort på verksted. Var hovedsaklig derfor jeg la litt mer enn planlagt i bilen, da jeg er mer komfortabel med planlagte utgifter. Endret 5. november 2012 av 10minutemail Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Når jeg skal ha bil så blir det Cerwin Vega setero for og si det slik! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Beskrivelse: Xbox 360 - Halo 4. CDON gjør det igjen; sender spill én dag før release, når det er beregnet 2-3 dager på forsendelsen. Heldigvis skulle Elkjøp åpne i morgen, etter de har vært stengt i over en uke pga. de har bygd om butikken. Fijoh. Får se hva som skjer i morgen da. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Når cdon sendte bf3 limited edition til meg så sendte de dagen før og det kom frem på release dagen. Men nå har de brukt en del lengre tid på det jeg bestilte på onsdags kvelden, det blei ikke sendt før fredag og er enda ikke fremme, så who knows. Endret 5. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Når jeg skal ha bil så blir det Cerwin Vega setero for og si det slik! Hehe, har brukt såpass mye penger på stereo'en som står i huset at jeg ikke orker legge like mye i bilen.. Er også interessert i å beholde litt bagasjeromsplass, så ble en enkel 12". Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Når cdon sendte bf3 limited edition til meg så sendte de dagen før og det kom frem på release dagen. Men nå har de brukt en del lengre tid på det jeg bestilte på onsdags kvelden, det blei ikke sendt før fredag og er enda ikke fremme, så who knows. Det er jo mulig at jeg får det i morgen, men det er veldig tvilsomt. Det har skjedd før, men syns CDON burde sende tidligere når de har beregnet 2-3 virkedager i Posten. En kompis som bor et lite stykka unna meg bestilte det også hos CDON, men hans spill ble sendt på Fredag.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Når cdon sendte bf3 limited edition til meg så sendte de dagen før og det kom frem på release dagen. Men nå har de brukt en del lengre tid på det jeg bestilte på onsdags kvelden, det blei ikke sendt før fredag og er enda ikke fremme, så who knows. Det er jo mulig at jeg får det i morgen, men det er veldig tvilsomt. Det har skjedd før, men syns CDON burde sende tidligere når de har beregnet 2-3 virkedager i Posten. En kompis som bor et lite stykka unna meg bestilte det også hos CDON, men hans spill ble sendt på Fredag.. Lol, var samme sak med brodern på en måte, han bestilte bf3 limited edition dagen før release og han fikk det samme dag som meg, men andre folk klagde på cdon at de ikke fikk det den dagen de skulle få det, haha. Så en som bestilte dagen før fikk spillet før enkelte som bestilte for lenge siden. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 cdon har ikke lageret sitt i norge, så det må igjennom masse dritt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Mhmm... Lengste jeg har venta på et spill fra dem er en hel uke. Foretrekker derfor andre nettsider som f.eks amazon, raske på levering og billigst på det meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Foretrekker de mindre lovlige metodene Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 ikke jeg... alle jeg har prøvd bortsett fra cs 1.6 så har alle vært dritt Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 cdon har ikke lageret sitt i norge, så det må igjennom masse dritt... Ser nå ikke slik ut når de klarer å sende i løpet av 1-3 dager, men ok. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 sendte klagemail til de en gang om H100'en min som ikke hadde kommet til oslo-terminalen når status var sendt på cdon sine sider (stod ca 2-3 dager som sendt), da sa de at lageret var utenfor Norge, men ikke hvor. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 hvilket skjermkort? har sett litt og de virker ganske gode alle tre http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=26c136f47cc3430781f45fda4443cb0d Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har ikke noen særlig peiling på skjermkort, men jeg tror jeg ville gått for 7970 Matrix Platinum så digg ut.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 ja, jo, men jeg vil prøve nvidia... men platinum kortet ser digg ut Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 lenge sia jeg har vært her inne nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå