Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Mener du det eller er du bare sarkastisk? :(

litt, ikke mye sarkastisk ja (ikke ta det tungt), men siden hovedkortet er så smalt så blir det vanskligere med cable management i et så stort kabinett.

Skal jeg kjøpe referance 670 og vannkjøle det i samme slengen med cpu'en? eller er 670 4GB DCII kortet bra nok?

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Kabom & MTK

a>

a>

a>

Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. ;)

Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant.

Synes dette var veldig bra jeg :wee: Men kunne tenkt meg ett bilde av hvordan alt ser ut i sin helhet. Og ett men "døren" på. Men jeg ser det vel IRL snart...

Lenke til kommentar

God morgen du,

Tror nok det ikke har noe med skrivefeil å gjøre, har selv dysleksi så du er ikke aleine! ;) Har nok mer med at det ikke er så normalt å spørre om å treffe/få venner på et offentlig forum.

Det er fordi mange her er interessert i det jeg er :) har prøvd og sett på andre sider og de er ikke interessert i det folk er her :) Ser at mange her er mistenkelig at det ikke er meg :sleep2: de tenker sikkert at jeg er 20 år og har mitt egen hus. Jeg eier mitt eget hus pga begge foreldrene mine døde da jeg var 9 og 14 år av kreft så jeg arver :) Etter at begge foreldrene døde isolerte jeg meg og spilte mye spil hjemme og var lite med venner ute og gjorde dårlig på skole også. Personer på mitt alder er ikke interessert i det jeg er så jeg finner på såne folk her :thumbup: Skal på jobb nå folkens snx

Lenke til kommentar

Hmm, nei ang. kven som kopierer div. av brukarane, så var det jo ikkje akkurat mange som brukte definisjonen:

(Cr)Apple-bruker

men men, kan jo berre væra for forvirring det og :)

Det er vel berre snakk om at dei er nøydd til å endre navnet på nokre av tjenestene sine.. men men, kan jo hende at dei ynskjer å ha same namn på alt...

Men at dei endrar navnet på sjølve telefonen, det tvilar eg sterkt på at dei kjem til å gjere...

Ja, det er vel ikkje snakk om at me ikkje trur du er deg, men at bilete ditt er like mykje deg som biletet mitt er meg :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Hmm, nei ang. kven som kopierer div. av brukarane, så var det jo ikkje akkurat mange som brukte definisjonen:

(Cr)Apple-bruker

99% av innholdet i postene fra den brukeren var faktisk så og si helt likt, uten spor av saklighet eller tankegang, må egentlig si meg imponert over den som driver med det der. :!:

God morgen du,

Tror nok det ikke har noe med skrivefeil å gjøre, har selv dysleksi så du er ikke aleine! ;) Har nok mer med at det ikke er så normalt å spørre om å treffe/få venner på et offentlig forum.

Det er fordi mange her er interessert i det jeg er :) har prøvd og sett på andre sider og de er ikke interessert i det folk er her :) Ser at mange her er mistenkelig at det ikke er meg :sleep2: de tenker sikkert at jeg er 20 år og har mitt egen hus. Jeg eier mitt eget hus pga begge foreldrene mine døde da jeg var 9 og 14 år av kreft så jeg arver :) Etter at begge foreldrene døde isolerte jeg meg og spilte mye spil hjemme og var lite med venner ute og gjorde dårlig på skole også. Personer på mitt alder er ikke interessert i det jeg er så jeg finner på såne folk her :thumbup: Skal på jobb nå folkens snx

Du er rimelig twisted om du lyver om sånne historier.

Lenke til kommentar

(Cr)Apple-bruker

99% av innholdet i postene fra den brukeren var faktisk så og si helt likt, uten spor av saklighet eller tankegang, må egentlig si meg imponert over den som driver med det der. :!:

Er nok ein som har hengt ei stund på itavisen då... burde ikkje væra så vanskeleg heller om han har linken til disqus profilen til dei nevnte...

Men for å sei det slik, så kunne eg aldri tenkt meg å sette av tid til det heller :p

Er så mangt ein ellers kan ta seg til... :D

Lenke til kommentar

Haha, kan være en fordel det! Bruker en relativt billig bil selv ettersom det nesten bare går i pendling til og fra jobb. Er en Golf 4 som skiller seg litt ut fra mengden, så er jo en fin bil i seg selv, med overraskende god plass. Var ikke noe dyrt lydutstyr jeg kjøpte, men er greit å få det lille ekstra i tillegg til originallyden. :)

Lenke til kommentar

Ja, set og følger med på bruktbil markedet på Finn.no så og sei kvar dag... men dei beste bilane forsvinn fort, kjappare enn eg får tak i pengane. Og så ynskjer eg ikkje å kjøpa bil så langt vekke frå Hordaland heller...

Nei, dei fleste eg kjenner har fått greit anlegg i bilen sin til 2-3000kr.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...