Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

@ Kabom & MTK

 

 

74c3917b3c278789d395.png

 

64dba88798eea100f914.png

 

142c11e2dbba1b0198dc.png

 

 

Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. ;)

 

Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Tror jeg kommer til å kjøre til Elkjøp dersom jeg ikke får det på release, men så spørs det jo om de har fått det inn.. de er ikke så flinke med spill der skjønner du.

De eneste mulighetene jeg har er Elkjøp (som er elendige på spill; dyrt, elendig utvalg) og Expert. Sistnevnte har også et elendig utvalg på spill, men de gjør det godt igjen på utvalget på lamper.. for det er sikkert det beste utvalget på lamper nord for Trondheim. :omg:

Lenke til kommentar

@ Kabom & MTK

 

 

[url=

 

[url=

 

[url=

 

 

Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. ;)

 

Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant.

 

Tja, kansje ikke det aller beste, men så kommer det også an på hvilke kabinett du har.

 

Hahah, sykt nice. Star Wars i CMD boksen :D

Det er jo ikke noe nytt, det var slik i XP også, for jeg antar at du ikke sitter på dinosauren XP fortsatt?

Men jeg husker ikke hva man skulle skrive inn lenger.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tja, nå har jeg nada peiling på det kabinettet, men du kunne vel kansje gjort noe anna med molexen til pumpa?

Om kabinettet har hull yil 8pin øverst i hjørnet så kunne man vel dratt den igjennom der?

Synd vifte ledningene er korte, kunne også dratt de bakom hk plata da også, også frem igjen, mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg syns du kunne lagt bildene i en spoiler.

 

Irriterer meg at de som bestilte Halo 4 fra Gamezone sitter å spiller det nå, mens jeg som bestilte fra CDON sitter her med en ordre som ikke er sendt engang. :hm:

Da synes jeg du skal pre ordre spilla hos gamezone. :) Jeg pre ordrer nesten alle spillene fra gamezone, for alle spillene kommer før Lanseringsdato til meg. :green:
Lenke til kommentar

@ Kabom & MTK

 

 

a>

 

a>

 

a>

 

 

Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. ;)

 

Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant.

Skulle hatt SP viftene på radiator, får bedre kjøleevne av de ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skulle hatt SP viftene på radiator, får bedre kjøleevne av de ;)

 

Jeg vet men så hadde Komplett tilbud på dem så da kunne jeg ikke motstå. 99,- kr stk er ikke dårlig. AF viftene funker fett uansett, SP kan fåes en annen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...