iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 - Hvor mange politikere skal til for å skifte en lyspære? - Ingen, de bare lover å skifte den. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) @ Kabom & MTK Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant. Endret 4. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hva med et bilde av alt og ikke bare bilder som dekker små områder? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg syns du kunne lagt bildene i en spoiler. Irriterer meg at de som bestilte Halo 4 fra Gamezone sitter å spiller det nå, mens jeg som bestilte fra CDON sitter her med en ordre som ikke er sendt engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hva med et bilde av alt og ikke bare bilder som dekker små områder? Beklager. Jeg syns du kunne lagt bildene i en spoiler. Skal fikse det nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Irriterer meg at de som bestilte Halo 4 fra Gamezone sitter å spiller det nå, mens jeg som bestilte fra CDON sitter her med en ordre som ikke er sendt engang. Du har bil, kjør til nærmeste butikk som selger spillet. http://www.prisjakt.no/product.php?map=911419 Endret 4. november 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tror jeg kommer til å kjøre til Elkjøp dersom jeg ikke får det på release, men så spørs det jo om de har fått det inn.. de er ikke så flinke med spill der skjønner du. De eneste mulighetene jeg har er Elkjøp (som er elendige på spill; dyrt, elendig utvalg) og Expert. Sistnevnte har også et elendig utvalg på spill, men de gjør det godt igjen på utvalget på lamper.. for det er sikkert det beste utvalget på lamper nord for Trondheim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Bare å benytte seg av angreretten når du endelig har fått Halo 4 fra CDON Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jepp, de forklarte at de kunne hjelpe meg med det.. spørs om det er noe vits å stresse med det da. Problemet er jo at jeg nesten må bruke den, sånn at de tar det på alvor.. hadde alle gjort det hadde de kanskje sendt ut spillene tidligere i fremtiden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Får mann kjøpt noen bra tastatur og mus i et,det jeg mener er att musa sitter fast i tastaturet på nett , testet et fra fra biltema da. Men det var så litte tenk bruke det til hdmi fra pc til tv da Noe slikt du tenker på? http://www.komplett....aspx?sku=645476 Ja riktig, tusen takk Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 @ Kabom & MTK Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant. ser bra ut det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Mener du det eller er du bare sarkastisk? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) @ Kabom & MTK Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant. Tja, kansje ikke det aller beste, men så kommer det også an på hvilke kabinett du har. Hahah, sykt nice. Star Wars i CMD boksen Det er jo ikke noe nytt, det var slik i XP også, for jeg antar at du ikke sitter på dinosauren XP fortsatt? Men jeg husker ikke hva man skulle skrive inn lenger. Endret 4. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Da er Logitech Wireless Touch Keyboard K400 bestilt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tja, kansje ikke det aller beste, men så kommer det også an på hvilke kabinett du har. Haf X. Det var det jeg også tenkte men brukbart er det værtfall. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tja, nå har jeg nada peiling på det kabinettet, men du kunne vel kansje gjort noe anna med molexen til pumpa? Om kabinettet har hull yil 8pin øverst i hjørnet så kunne man vel dratt den igjennom der? Synd vifte ledningene er korte, kunne også dratt de bakom hk plata da også, også frem igjen, mye man kan gjøre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg syns du kunne lagt bildene i en spoiler. Irriterer meg at de som bestilte Halo 4 fra Gamezone sitter å spiller det nå, mens jeg som bestilte fra CDON sitter her med en ordre som ikke er sendt engang. Da synes jeg du skal pre ordre spilla hos gamezone. Jeg pre ordrer nesten alle spillene fra gamezone, for alle spillene kommer før Lanseringsdato til meg. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 @ Kabom & MTK Hva synes dere? Fikk ikke tatt bilde av hele for da ville det blitt litt utydelig... Nederste bilde Marius, er de gode viftene du tipsa meg om. Skulle hatt brukt litt ekstra lys... Nederste delen forsvant. Skulle hatt SP viftene på radiator, får bedre kjøleevne av de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Skulle hatt SP viftene på radiator, får bedre kjøleevne av de Jeg vet men så hadde Komplett tilbud på dem så da kunne jeg ikke motstå. 99,- kr stk er ikke dårlig. AF viftene funker fett uansett, SP kan fåes en annen gang. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Da synes jeg du skal pre ordre spilla hos gamezone. Jeg pre ordrer nesten alle spillene fra gamezone, for alle spillene kommer før Lanseringsdato til meg. Hadde jeg bare hatt denne informasjonen når jeg bestilte. så hadde jeg jo selvfølgelig bestilt fra Gamezone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå