idontknow984 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Får et nytt modem av telenor gratis, mitt gammle er feil på da. Blir moro se type modem telenor sender meg da Sikkert det samme som du hadde fra før. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Fy faen bra Poison er- med videoen Talk Dirty To Me er Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen gutter eller jenter som bor i Oslo som vil bli bedre kjent med meg? Hadde vært kult og ha en henge venn som var også interessert i pc,spill etc Skulle ønske det samme selv, jeg er den eneste i kommunen med samme interesse :/ Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Eneste i kommunen var vel noe hardt å ta i, eller? Er det noe jeg har truffet mye av online så er det vestlendinger, selv om det sikkert er nokså gjevnt fordelt i dette landet. Lenke til kommentar
Charlotte-H Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 God morgen Hvorfor er dere så mistenkelig at det jeg er troll? Fordi jeg skriver masse skrive feil? Jeg har dysleksi så derfor skriver jeg feil Tenkte og henge ut og være sammen med folk som har samma interesser som meg nå Forstår ikke hvorfor black ops server er nede igjen!!! Jeg får abstinenser vis jeg ikke får spille Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 God morgen du, Tror nok det ikke har noe med skrivefeil å gjøre, har selv dysleksi så du er ikke aleine! Har nok mer med at det ikke er så normalt å spørre om å treffe/få venner på et offentlig forum. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 God morgen Hvorfor er dere så mistenkelig at det jeg er troll? Fordi jeg skriver masse skrive feil? Jeg har dysleksi så derfor skriver jeg feil Tenkte og henge ut og være sammen med folk som har samma interesser som meg nå Forstår ikke hvorfor black ops server er nede igjen!!! Jeg får abstinenser vis jeg ikke får spille Vel, nr. 1 så er ikke avataren din deg... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 God morgen Hvorfor er dere så mistenkelig at det jeg er troll? Fordi jeg skriver masse skrive feil? Jeg har dysleksi så derfor skriver jeg feil Tenkte og henge ut og være sammen med folk som har samma interesser som meg nå Forstår ikke hvorfor black ops server er nede igjen!!! Jeg får abstinenser vis jeg ikke får spille Grunnen er att guttene reagerer på det du har skrevet, er att du har et veldig pent ansikte Charlotte Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Som sagt, det er ikke henne... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Og heldigvis så er det ikke deg heller på profilbilde... 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Og heldigvis så er det ikke deg heller på profilbilde... Den likte jeg, det du skrev jeg mener da :w00t: Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Og heldigvis så er det ikke deg heller på profilbilde... Hvordan vet du det? Endret 4. november 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Og heldigvis så er det ikke deg heller på profilbilde... Hvordan vet du det? Twitter kontoen din, ser jeg deg iThenrik Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 At du er hans største fan kan jeg gå med på... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Vel, nr. 1 så er ikke avataren din deg... Er det ikke? Faen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Vel, nr. 1 så er ikke avataren din deg... Er det ikke? Faen! Jeg trur det er ho, men kan ta feil da. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 du er så treig med å vise oss dataen din! du utsetter lenger og lenger Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Eneste i kommunen var vel noe hardt å ta i, eller? Er det noe jeg har truffet mye av online så er det vestlendinger, selv om det sikkert er nokså gjevnt fordelt i dette landet. De fleste gamere som speller på mitt nivå er ikke å finne her i kommunen, da må jeg nok lengre nord. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det stemmer, vi oppe i nord er på et helt annet nivå enn resten av landet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvorfor har du også egentlig bilde av JB som profilbilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå