idontknow984 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er den dere har/har hatt død? :/ Ja, døde vel for litt over 2 uker siden, kom hjem fra jobb og fant den bevisstløs på kjøkkengulvet, fikk den raskt til dyrlegen men den døde kort tid etterpå. Uff, det var kjipt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) noen prøvde å logge seg på g-mailen min fra Alkmaar, The Netherlands og har IP 94.75.196.236 Dette skjedde 3. nov. 2012 19:35:23 har lyst til å DoS'e han, men aner ikke hvordan og det er jo ulovlig... kan hende han bruker proxy å Endret 3. november 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvordan sjekker man slikt? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 har ingen anelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nei vell, får vell spørre en annen da. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 fikk mail av google at noen prøvde å logge seg inn... de kom med informasjonen, men hysj, vil se ut som en badass hacker Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Bare jeg som ser på MLG Dallas her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) fikk mail av google at noen prøvde å logge seg inn... de kom med informasjonen, men hysj, vil se ut som en badass hacker Aaaaah, greit. Endret 3. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Jeg hacka mailen min. Altså, en gammel email som jeg hadde mistet. Endret 3. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Noen gutter eller jenter som bor i Oslo som vil bli bedre kjent med meg? Hadde vært kult og ha en henge venn som var også interessert i pc,spill etc Dette er for godt til å være sant. Unnskyld, men du er ikke et troll? Om jeg så tar feil, beklager jeg dette Er den dere har/har hatt død? :/ Ja, døde vel for litt over 2 uker siden, kom hjem fra jobb og fant den bevisstløs på kjøkkengulvet, fikk den raskt til dyrlegen men den døde kort tid etterpå. Er den dere har/har hatt død? :/ Ja, døde vel for litt over 2 uker siden, kom hjem fra jobb og fant den bevisstløs på kjøkkengulvet, fikk den raskt til dyrlegen men den døde kort tid etterpå. Jeg kondolerer :/ . Hvordan rase btw? Endret 3. november 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) edit: dobbelpost... Endret 3. november 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Noen gutter eller jenter som bor i Oslo som vil bli bedre kjent med meg? Hadde vært kult og ha en henge venn som var også interessert i pc,spill etc Dette er for godt til å være sant. Unnskyld, men du er ikke et troll? Om jeg så tar feil, beklager jeg dette Tror ikke hun er det. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Noen gutter eller jenter som bor i Oslo som vil bli bedre kjent med meg? Hadde vært kult og ha en henge venn som var også interessert i pc,spill etc Dette er for godt til å være sant. Unnskyld, men du er ikke et troll? Om jeg så tar feil, beklager jeg dette Tror ikke hun er det. u kidding me ? o.O Sannsynligheten for dette i norge er vel 1:7000000 ? Uansett, KULT! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ole på 7 år kikket på sin søster på 17, som kun var iført håndkle rundt seg. Ivrig spurte han om å få se henne naken...... mens søsteren syntes dette var ekkelt, men Ole ga seg ikke! -få se, få se, jeg vil se deg naken! Vær så snill! Søster`n tenkte; Ja,ja det gjør vel ikke noe om han får se litt, og slapp håndkle. Ole kikket med store øyne og sa lettet; -Gudsjelov. Per sa nemlig at du hadde fått pikk i helga!!! 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hva er nytt med den nye PS3'en? Orker ikke å google atm. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Den er mindre og har naturligvis et annet design, og den bråker mer. Endret 3. november 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Får et nytt modem av telenor gratis, mitt gammle er feil på da. Blir moro se type modem telenor sender meg da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Får et nytt modem av telenor gratis, mitt gammle er feil på da. Blir moro se type modem telenor sender meg da alltid morsomt med noe nytt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ole på 7 år kikket på sin søster på 17, som kun var iført håndkle rundt seg. Ivrig spurte han om å få se henne naken...... mens søsteren syntes dette var ekkelt, men Ole ga seg ikke! -få se, få se, jeg vil se deg naken! Vær så snill! Søster`n tenkte; Ja,ja det gjør vel ikke noe om han får se litt, og slapp håndkle. Ole kikket med store øyne og sa lettet; -Gudsjelov. Per sa nemlig at du hadde fått pikk i helga!!! Hahahah! Den var bra, Glenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå