Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

fikk mail av google at noen prøvde å logge seg inn... de kom med informasjonen, men hysj, vil se ut som en badass hacker

 

Aaaaah, greit. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Noen gutter eller jenter som bor i Oslo som vil bli bedre kjent med meg? :) Hadde vært kult og ha en henge venn som var også interessert i pc,spill etc :)

 

Dette er for godt til å være sant. Unnskyld, men du er ikke et troll? Om jeg så tar feil, beklager jeg dette :)

 

Er den dere har/har hatt død? :/

Ja, døde vel for litt over 2 uker siden, kom hjem fra jobb og fant den bevisstløs på kjøkkengulvet, fikk den raskt til dyrlegen men den døde kort tid etterpå.

Er den dere har/har hatt død? :/

Ja, døde vel for litt over 2 uker siden, kom hjem fra jobb og fant den bevisstløs på kjøkkengulvet, fikk den raskt til dyrlegen men den døde kort tid etterpå.

Jeg kondolerer :/ . Hvordan rase btw?

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Noen gutter eller jenter som bor i Oslo som vil bli bedre kjent med meg? :) Hadde vært kult og ha en henge venn som var også interessert i pc,spill etc :)

 

Dette er for godt til å være sant. Unnskyld, men du er ikke et troll? Om jeg så tar feil, beklager jeg dette :)

 

Tror ikke hun er det. :)

Lenke til kommentar

Noen gutter eller jenter som bor i Oslo som vil bli bedre kjent med meg? :) Hadde vært kult og ha en henge venn som var også interessert i pc,spill etc :)

 

Dette er for godt til å være sant. Unnskyld, men du er ikke et troll? Om jeg så tar feil, beklager jeg dette :)

 

Tror ikke hun er det. :)

 

u kidding me ? o.O Sannsynligheten for dette i norge er vel 1:7000000 ?

 

Uansett, KULT! :D

Lenke til kommentar

Ole på 7 år kikket på sin søster på 17, som kun var iført håndkle rundt seg.

Ivrig spurte han om å få se henne naken...... mens søsteren syntes dette var ekkelt, men Ole ga seg ikke! -få se, få se, jeg vil se deg naken! Vær så snill!

Søster`n tenkte; Ja,ja det gjør vel ikke noe om han får se litt, og slapp håndkle.

Ole kikket med store øyne og sa lettet; -Gudsjelov. Per sa nemlig at du hadde fått pikk i helga!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ole på 7 år kikket på sin søster på 17, som kun var iført håndkle rundt seg.

Ivrig spurte han om å få se henne naken...... mens søsteren syntes dette var ekkelt, men Ole ga seg ikke! -få se, få se, jeg vil se deg naken! Vær så snill!

Søster`n tenkte; Ja,ja det gjør vel ikke noe om han får se litt, og slapp håndkle.

Ole kikket med store øyne og sa lettet; -Gudsjelov. Per sa nemlig at du hadde fått pikk i helga!!!

 

Hahahah! Den var bra, Glenn! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...