Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Hvilke vifter kromskallen? :)

Overlevede I5en OCingen din? Trodde den døde jeg...

 

Marius tipsa meg om AF120 mm (Quiet Edition) viftene. Dem er helt rå! Betalte ikke mer enn 99,- kr stk for dem ettersom Komplett hadde dem på tilbud, kunne ikke si nei til det. :)

i5'en lever fremdeles, vet ikke hvordan men jeg har fikset den ved å reset'e BIOS via "jumperen" på HK.

Den ligger på 4,0 GHz m/ 1.26V. Funker supert. :)

 

Skal nå sette i den nye HDD'en og rydde ledningene, kommer med bilde etter alt er gjort. Snakkes om en stund da folkens! :D

 

De viftene var et kupp!

 

Nei så kult! Gud vet hva biosen din drev med.... Flott å høre, er egentlig ikke noe vits å bytte ut den cpuen før haswell kommer.

 

Hva driver folk med idag? Sto opp 04.30 frivillig idag, så lørdagen er noe lang... HEHE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke vifter kromskallen? :)

Overlevede I5en OCingen din? Trodde den døde jeg...

 

Marius tipsa meg om AF120 mm (Quiet Edition) viftene. Dem er helt rå! Betalte ikke mer enn 99,- kr stk for dem ettersom Komplett hadde dem på tilbud, kunne ikke si nei til det. :)

i5'en lever fremdeles, vet ikke hvordan men jeg har fikset den ved å reset'e BIOS via "jumperen" på HK.

Den ligger på 4,0 GHz m/ 1.26V. Funker supert. :)

 

Skal nå sette i den nye HDD'en og rydde ledningene, kommer med bilde etter alt er gjort. Snakkes om en stund da folkens! :D

nice, bruke AF viftene til corsair på en radiator... trodde SP viftene stod for static pressure?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvilke vifter kromskallen? :)

Overlevede I5en OCingen din? Trodde den døde jeg...

 

Marius tipsa meg om AF120 mm (Quiet Edition) viftene. Dem er helt rå! Betalte ikke mer enn 99,- kr stk for dem ettersom Komplett hadde dem på tilbud, kunne ikke si nei til det. :)

i5'en lever fremdeles, vet ikke hvordan men jeg har fikset den ved å reset'e BIOS via "jumperen" på HK.

Den ligger på 4,0 GHz m/ 1.26V. Funker supert. :)

 

Skal nå sette i den nye HDD'en og rydde ledningene, kommer med bilde etter alt er gjort. Snakkes om en stund da folkens! :D

 

De viftene var et kupp!

 

Nei så kult! Gud vet hva biosen din drev med.... Flott å høre, er egentlig ikke noe vits å bytte ut den cpuen før haswell kommer.

 

Hva driver folk med idag? Sto opp 04.30 frivillig idag, så lørdagen er noe lang... HEHE!

 

Bytter ikke noe ut før Hashwell er ute på markede. ;)

Lenke til kommentar

Det er gtx 680 4gb.

 

For er redd for at det ene kortet skal kortslutte eller noe.

 

 

Forresten åssen får man signatur her?

 

Litt vel varmt er det ja, men fare for kortslutting er det nok ikke.

 

Signatur får du i kontrollpanelet for profilen din.

 

@ Kromskallen

 

Du mener vel Haswell? :p

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...