aleksanderro Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nå har ikke jeg blitt kopiert så vidt jeg vet, men hadde heller ikke brydd meg... Det som er litt rart er jo at han kopierer brukere som ikke er/eller er mye aktiv på ITavisen lengre og driter i hele ITavisen egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvorfor alle dere? Nei, si det...har ingen anelse. Muligens en nolifer. Sikkert en person som ikke har noe liv og dermed ikke har noe bedre å finne på... Obvious at det er en nolifer. Ja, han får nå bare holde på. Jeg driter i det. Sjekk om jeg er der, Knut! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tror ikke du har blitt kopiert. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Fått testet Crysis 3 forresten? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Disney har kjøpt Lucasfilm og «Star Wars» for 4,05 milliarder dollar fra George Lucas. Star Wars Episode 7 er bekreftet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1467814&pid=19830520&st=0entry19830520 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det som er litt rart er jo at han kopierer brukere som ikke er/eller er mye aktiv på ITavisen lengre og driter i hele ITavisen egentlig. Det er vel kanskje mindre sjanse for å bli oppdaget. Sjekk om jeg er der, Knut! Du er ikke kopiert. Det er vel hovedsaklig to sider dette skjer: http://www.itavisen.no/905371/naa-har-apple-oppdatert-ios-6 http://www.itavisen.no/905385/ps4-naermer-seg-lansering Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Fått testet Crysis 3 forresten? Nei, tenker jeg må teste det senere ettersom dagen er kommet for at jeg skal endelig få ræva i gir å rydde inne i kabinettet, puttet på to nye vifter på h100 radiatoren og få satt i 2 TB HDD'en min. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Men han vil vel bli oppdaget? Da blir det endelig snart ny og større SSD på meg! Endret 3. november 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Men han vil vel bli oppdaget?Hvis admins gidder å sjekke, så. Jeg tror de fremdeles er uten noen som modererer. Det virker hvertfall slik, siden det aldri blir moderert i helgene, og sjeldent ellers også. Kommentarfeltet ser jo ut som en krigssti for tida. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Mhm, og de klagde på krangling på forumet... Men nå gidder jeg ikke å bruke flere kalorier på verken han duden som kopierer brukere eller ITavisen.. Syns egentlig ITavisen burde vært fjernet fra navnet på denne tråden, nesten litt deprimerende å lese ITavisen hver gang jeg skal innom denne tråden. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hehe...ja, ikke sant. De fjernet hvertfall feil del. De burde fjernet kommentarfeltet. Men jeg driter i dem egentlig. De får herje som dem vil. Nei, tror jeg logger litt på PS3. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Bare sånn for å si fra....det er IKKE meg som skriver til deg på ITAvisen, bare så det er sagt. Og sikkert ikke Pms1 heller. Er klar over det. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er klar over det. Det er bra. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 noen som vil sponse meg skjermkort? http://www.dustinhome.no/product/5010649925/asus-geforce-gtx-670-4gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/#intcmp=searchProvider_dacsa er 100% blakk Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nei, det har jeg ikke råd til, men vet om et 670 til 1800 kr som har blitt brukt et par timer... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 skal ikke kjøpe brukt elektronikk noen gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 @MTK Takk for tipset angående viftene. Satt dem på nå og dem bråker ikke en plass. God kjøling og alt. Eneste jeg hører nå er pumpa men det gjør ikke noe, ellers er det helt stille. Kommer med et bilde etter jeg har fått ryddet ledningene, må bare bytte HDD'ene ut i min 2 TB Seagate Barracuda (7200 rpm). Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) skal ikke kjøpe brukt elektronikk noen gang Nei nei, 1200 kr spart for 2 timer BF3 og rett ned i pakka er ufint Reklamasjon og garanti har vi i norge og! Ville bare nevne det, siden du er på budsjett siden, og det er et kupp. Hvilke vifter kromskallen? Overlevede I5en OCingen din? Trodde den døde jeg... Endret 3. november 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvilke vifter kromskallen? Overlevede I5en OCingen din? Trodde den døde jeg... Marius tipsa meg om AF120 mm (Quiet Edition) viftene. Dem er helt rå! Betalte ikke mer enn 99,- kr stk for dem ettersom Komplett hadde dem på tilbud, kunne ikke si nei til det. i5'en lever fremdeles, vet ikke hvordan men jeg har fikset den ved å reset'e BIOS via "jumperen" på HK. Den ligger på 4,0 GHz m/ 1.26V. Funker supert. Skal nå sette i den nye HDD'en og rydde ledningene, kommer med bilde etter alt er gjort. Snakkes om en stund da folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå