Pms1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hvor? Her kompis. www.itavisen.no/905385/ps4-naermer-seg-lansering Den viste jeg ikke om, før du postet det. Jaja, har vist en idiot. Som tror at han er meg. Regner med at du leser her din forbanna taper. Hva er poenget med å lage bruker, med "kjente" nick? Tror du at du er kul eller noe? Blir du kåt på deg selv eller noe? Gå å skaff deg et liv. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Der var facebook oppe igjen for meg =) Ikke her... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Den viste jeg ikke om, før du postet det. Jaja, har vist en idiot. Som tror at han er meg. Jaja..regner med at de fleste vet at vi ikke holder på sånn, så jeg gidder ikke gå inn å "forsvare" meg. Jeg driter i det. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Forsvare meg ikke. Bare benyttet sjangsen til å "kjefte" litt Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Forsvare meg ikke. Bare benyttet sjangsen til å "kjefte" litt Her ja. Jeg tenkte på ITAvisen. Kjeft ivei...hehe. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) ITA nei, der får folk tro hva de vil for min del. Er ikke som at jeg gråter, hvis brukeren min forsvinner Endret 2. november 2012 av Pms1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hehe...jeg gråter heller ikke om brukeren min forsvinner. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er vel ikke mange som gjør det? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Tja, skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ja det vel kanskje noen som hadde blitt lei seg, hvis de mistet brukeren sin Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg drikker pils og hører på musikk, og fruen maler. Sånt det skal være det Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hehe...sleiping. Mangler bare pisken da, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Planen i morgen er vell å få satt på de to viftene til H100, satt i den 2 TB HDD'en og sett i en ny 250 GB i laptopen. Tar kvelden, natta. Endret 3. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Du er latere enn meg. Hvor lenge har du hatt de viftene nå? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hehe...sleiping. Mangler bare pisken da, eller? Hvem sier at jeg ikke har den? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Han Rolf hadde vel gjort det ja pms....han sier jo selv han ikke henger på ITavisen heller lengre så tviler på det er han, selv om innleggene ligner akkurat på noe han ville ha skrevet. Ja innleggene ligner, men det er ikke vanskelig å kopiere den stilen å være da. Alle har jo sett hvordan Rolf holdt på, så det er jo bare til å kopiere det. Så er du "Rolf". Uansett, så er det bare tapere og idiotere, som kopiere nick, og later som de er andre. + Man må ikke glemme, at det var ikke Rolf_X, han hadde som nick på ITA Du mener stilen med å komme med med en masse svada om et produkt uten å kunne bakke det opp med fakta eller diskutere uten å komme med skjellsord så ja, enkel stil å kopiere det pms, mange som bruker akkurat den stilen foruten Rolf Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hmmm... dilemma: Skal jeg legge meg eller nyte internett en time til? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Du mener stilen med å komme med med en masse svada om et produkt uten å kunne bakke det opp med fakta eller diskutere uten å komme med skjellsord så ja, enkel stil å kopiere det pms, mange som bruker akkurat den stilen foruten Rolf Alt for mange som gjør det Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 mye morsomt å lese der! ser ut som om han glemmer å bytte nick noen ganger og at han bare kommer med tull som 10-åringer gjør i en krangel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå