Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han Rolf hadde vel gjort det ja pms....han sier jo selv han ikke henger på ITavisen heller lengre så tviler på det er han, selv om innleggene ligner akkurat på noe han ville ha skrevet. ;)

 

Ja innleggene ligner, men det er ikke vanskelig å kopiere den stilen å være da. Alle har jo sett hvordan Rolf holdt på, så det er jo bare til å kopiere det. Så er du "Rolf".

 

Uansett, så er det bare tapere og idiotere, som kopiere nick, og later som de er andre.

 

+ Man må ikke glemme, at det var ikke Rolf_X, han hadde som nick på ITA ;)

Lenke til kommentar
Kan du kose deg uten Tikka også nå?

Hehe..er ikke avhengig da, vettu. :p

 

Enten så er det Rolf, eller så har noen virkelig gått inn for å være helt lik ham, jeg er rimelig sikker på at det er ham. "Diskuterer" på absolutt samme måte som han alltid har gjort, uten kilder eller saklighet.

Skal være enig i at det var rimelig likt, men det er ikke ham. :)

 

Tror neppe det er Rolf som var ute og luftet hatet sitt mot Apple du..han skulle til Danmark med danskebåten i dag så jeg tror ITavisen er det siste han tenker på nå. ;)

Det bekrefter enda mer at det ikke er ham. :)

 

 

iThenrik?

Hehe..må innrømme at jeg var inne på tanken jeg også. :p

 

 

At du var over gjennomsnittlig glad i tikka visste jeg, men 3 dager på rad var da voldsomt!

Her slår man til når man først har det. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Gjetter på at en 16GB Nexus 10 vil koste mellom 3-3,5k i Norge da TF300T som koster 399 dollar hos Newegg koster 3295kr hos Komplett. Hvis det stemmer så blir det ikke vanskelig å bestemme seg for om jeg skal ha Nexus 10 eller ikke :). 32GB vil vel koste rundt 4k.

Lenke til kommentar

Ah, kan stemme det.. Imponerende likt av den som holder på, hehe.. Men lite kult å kopiere navn som sagt.

 

Når jeg tenker meg om kan det vel hende at det er administrasjonen på ITavisen som lager falske brukere for mer krangling og flere klikk. :!: Brukte ikke kommentarfeltet å være stengt mellom 15:30 - 08:00 eller noe, frem til nå?

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...