Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Det er en misforståelse, MTK.

Jeg trodde du siktet til artikler for lenge siden, altså når Knut var moderator på ITavisen (og lenge før det også). Jeg har ikke vært aktiv i kommentarfeltet på ITavisen etter forumet ble lagt ned. Jeg skriver dog en og annen kommentar, men disse kommentarene er ikke fra meg.

Faktisk så begynner jeg å tvile på om det er Rolf nå.

For ser man i PS4-artikkelen, så er iGlenn også på krigsstien....i en litt annen tone enn det jeg kjenner ham.

Jeg hadde ikke lest en eneste PS4-artikkel før nå som du sa det der, og jammen er det ikke en copycat ute og går.

Jeg kan bekrefte at det der ikke er meg, for på ITavisen kom aldri avataren opp under artiklene. Da er det sikkert ikke Rolf som kommenterer heller, som du sier, og Rolf har jo selv sagt at han ikke leser ITavisen lengre.

Jeg kommenterte her et lite svar Vikingen79, så dere ser jo at det er to forskjellige brukere.

Men, dersom han fjerner avataren blir det jammen ikke lett å skille oss. Forhåpentligvis blir han bannet relativt fort.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke lest en eneste PS4-artikkel før nå som du sa det der, og jammen er det ikke en copycat ute og går.

Jeg kan bekrefte at det der ikke er meg, for på ITavisen kom aldri avataren opp under artiklene. Da er det sikkert ikke Rolf som kommenterer heller, som du sier, og Rolf har jo selv sagt at han ikke leser ITavisen lengre.

Oki, da var mine mistanker riktig. :)
Lenke til kommentar

Nei, jeg har aldri sagt at Xbox er bedre enn PlayStation.

Jeg har kun rettet på feilinformasjon fra PS-troll.

Trollet på ITavisen skriver også X-box, og det ville jeg aldri gjort. Det skrives Xbox. :tease:

Edit: Nå fjernet han også avataren. Noe sier meg at han er aktiv på diskusjon.no også. Litt trist å bli kopiert av en baby med skrivevansker, men det er vel bedre enn ingenting.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Ikke tikka masala?!

Hehe, er godt å ha noe å kose seg med når man ser på TV.

Norske talenter er gøy å se på, mest fordi Alex Rosén er med, men også pga. talentene selvfølgelig. Mia irriterer meg bare bare.

Er mer fan av versjonene fra UK og USA though.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det kan jo være MTK for alt vi vet. Han har jo vært litt sint på alle i det siste.

Bie & Co klarer forhåpentligvis å skille brukerne da, selv om de ser helt like ut for vanlige folk.

Er jeg sur?
Lenke til kommentar

Ikke tikka masala?!

Hehe, er godt å ha noe å kose seg med når man ser på TV.

Norske talenter er gøy å se på, mest fordi Alex Rosén er med, men også pga. talentene selvfølgelig. Mia irriterer meg bare bare.

Er mer fan av versjonene fra UK og USA though.

Hehe...nå har jeg hatt Tikka Masala 3 dager på rad, så nå får det holde. :)

Ja, det er digg å kose seg med snaddermat når man ser TV. :)

Alex er kul, han. :D Også har jeg sansen for Adil. :)

Lenke til kommentar

Faktisk så begynner jeg å tvile på om det er Rolf nå.

For ser man i PS4-artikkelen, så er iGlenn også på krigsstien....i en litt annen tone enn det jeg kjenner ham.

Enten så er det Rolf, eller så har noen virkelig gått inn for å være helt lik ham, jeg er rimelig sikker på at det er ham. "Diskuterer" på absolutt samme måte som han alltid har gjort, uten kilder eller saklighet.

Moro at Rolf taper i samtlige diskusjoner, mest underholdende jeg har lest på lenge. :lol:

:rofl:

Moro å lese diskusjonen mellom dere. Må forresten si meg helt enig i mange av argumentene dine!

Så til noe annet.. fikk oppdatering til telefonen min i dag. Var søren meg på tide!

Er egentlig bare utrolig lei av folk generelt som går ut med "XXXX er best" eller "XXXX suger" uten noe argument eller grunnlag, og så fort noen spør etter det så så skiftes det tema eller legges ut langt og bredt om noe som ikke har med saken å gjøre. :nei:

Fikk også oppdatering til min SGS3 i dag, endelig! Herlig. :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Enten så er det Rolf, eller så har noen virkelig gått inn for å være helt lik ham, jeg er rimelig sikker på at det er ham. "Diskuterer" på absolutt samme måte som han alltid har gjort, uten kilder eller saklighet.

Mangler bare personangrep og lange setninger som ingen gidder å lese. Så er litt usikker på om det er han.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...