aleksanderro Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Samme gamle her ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Yes. Og vi er enda ikke spilt noe Borderlands... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Sant det, men skal ihvertfall teste ut Crysis 3 senere idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Jeg også. Kanskje vi skal prøve og få til noe Borderlands senere? Har egentlig alt klart så det er bare å gi beskjed. Endret 2. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Du er herlig du, Morten. <3 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Sant det, men skal ihvertfall teste ut Crysis 3 senere idag. Har betaen kommet ut? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hehe..jeg må le av all kranglinga. http://www.itavisen.no/905371/naa-har-apple-oppdatert-ios-6 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Sant det, men skal ihvertfall teste ut Crysis 3 senere idag. Har betaen kommet ut? Kan sjå slik ut Det er iallefall ein closed alpha ute.... Endret 2. november 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hehe..jeg må le av all kranglinga. http://www.itavisen....oppdatert-ios-6 tror redaksjonen tok feil av forumet og kommentarfeltet! eller "bytta" de om? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Moro at Rolf taper i samtlige diskusjoner, mest underholdende jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har betaen kommet ut? IDK, googlet men fant ikke noe. Kom på facebook du. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hehe..jeg må le av all kranglinga. http://www.itavisen....oppdatert-ios-6 Haha (Rolf) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hva er systemkravene for Crysis 3 montro? Har dem "releasa" det? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 tror redaksjonen tok feil av forumet og kommentarfeltet! eller "bytta" de om? Hehe..de burde nok heller beholdt forumet, og fjernet kommentarfeltet ja. Mye krangling der for tida. Sjekk de andre artiklene idag også. Mer krangling der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hva skjer med Rolf for tiden? Er han for opptatt med å krangle med folka på ITavisen i steden for oss her? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Moro at Rolf taper i samtlige diskusjoner, mest underholdende jeg har lest på lenge. Kan vel ikke akkurat se noen taper eller vinner i disse diskusjonene, men underholdning er det jo. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Sant det, men skal ihvertfall teste ut Crysis 3 senere idag. Har betaen kommet ut? Alpha er ute. Endret 2. november 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Sant det, men skal ihvertfall teste ut Crysis 3 senere idag. Har betaen kommet ut? Alpha er ute. Me download later. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Moro at Rolf taper i samtlige diskusjoner, mest underholdende jeg har lest på lenge. Moro å lese diskusjonen mellom dere. Må forresten si meg helt enig i mange av argumentene dine! Så til noe annet.. fikk oppdatering til telefonen min i dag. Var søren meg på tide! Ser også at det er kommet en god del anmeldelser av Halo 4; spennende! Har sett en del gameplay på twitch-kanalen til 343i også, samt en del andre steder. I tillegg blir det mye gameplay i helgen ettersom Halo 4 skal spilles på MLG Dallas. Dette blir forhåpentligvis et spill jeg kommer til å bruke mye tid på, men kanskje ikke mer enn Halo 3 (over 11 000 kamper online), men mer enn Reach skal det nok bli, for der har jeg "bare" spilt 10 dager til sammen. Det er jo en vesentlig stor forskjell på timer på Halo 3 og Reach med andre ord.. får se om Halo 4 blir en plass mellom der. Endret 2. november 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Faktisk så begynner jeg å tvile på om det er Rolf nå. For ser man i PS4-artikkelen, så er iGlenn også på krigsstien....i en litt annen tone enn det jeg kjenner ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå