Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Fy faen, for en rå laptop! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Forresten, Knut, likte du den nye PSN ID'en min? Det er jo samme som du har her...? Har du ikke hatt den hele tida? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Forresten, Knut, likte du den nye PSN ID'en min? Det er jo samme som du har her...? Har du ikke hatt den hele tida? Het "Dr_Chromeskull" men gikk over til "Kromskallen" ettersom at jeg bruker det overalt. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Het "Dr_Chromeskull" men gikk over til "Kromskallen" ettersom at jeg bruker det overalt. Ahhh..tenkte ikke på det, jeg. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg fikk den Fire&Stone Capo til D-style classic gitar (gratis) grunn av feil sent vare til meg, men hva skal den brukes den til da ?? http://www.best2musi...capo-2503p.html Vanskelig og forklare, men den forandrer tone arten når du setter den over f. eks 5 bånd Slik som dette: Fy faen, for en rå laptop! Hvilken? Og Marius.. at du ikke liker piratkopiering er en stor løgn. Det vet vi alle. NEI! Du pirat kopierer jo som faen da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Du pirat kopierer jo som faen da... Akkurat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Tja Endret 10. mars 2018 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Henrik og Jani tvinger meg til det. Er du en nikkedukke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Henrik og Jani tvinger meg til det. Marius, har du fått alzheimers? Verken Henrik eller jeg har tvunget deg til noe som helst innen piratkopiering. I såfall har du gjort det frivillig. Er du en nikkedukke? En frekk og pessimistisk nikkedukke som er dømmende. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 MhMh: Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 @ Knut Han griner vell nå ettersom at han ikke kan svare. Han pleier som regel å ha en frekk kommentar på lur. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hvilket abbonement/leverandør var det noen likte her inne? var det netcom? blir GS3 på meg! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 @ Knut Han griner vell nå ettersom at han ikke kan svare. Han pleier som regel å ha en frekk kommentar på lur. Traff spikeren på hodet kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 @ Knut Han griner vell nå ettersom at han ikke kan svare. Han pleier som regel å ha en frekk kommentar på lur. Traff spikeren på hodet kanskje. Skulle bare se hvor fornøyd Lars ble Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Bra den videonen av Metallica - Master Of Puppets live Seattle 1989 er da http://www.youtube.com/watch?v=WEL6_SuQCu8 Endret 1. november 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 @ Knut Han griner vell nå ettersom at han ikke kan svare. Han pleier som regel å ha en frekk kommentar på lur. Traff spikeren på hodet kanskje. Skulle bare se hvor fornøyd Lars ble Ikke mobb Jani da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Traff spikeren på hodet kanskje. Muligens. Skulle bare se hvor fornøyd Lars ble Hvem er Lars? Ikke mobb Jani da! Du er herlig du, Morten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå