Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iGlenn: Du bruker Netflix på Xbox'en, gjør du ikke? Det jeg lurer på, vet du, hvordan man skrur av, at det popper opp, vær gang jonier xbox live? Litt plagsomt, når du ser film, så kommer det at den og den har joinet xbox live.

Jepp, bruker Netflix på xboxen.

Du mener at det popper opp når venner logger seg på Xbox Live?

Du kan endre status til opptatt, på denne måten hindrer du at ting popper opp mens du f. eks ser en film eller spiller et spill. Vær obs på det ikke popper opp hvis noen sender deg melding heller.

Fremgangsmåte: Trykk inn xbox-knappen på kontrollen din -> trykk to ganger til høyre (altså så langt til høyre du kommer) -> velg preferences -> online status -> busy (opptatt). :)

Beklager sent svar.. ble litt opptatt med Forza Horizon. :p

Supert, takk skal du ha :D Da slipper jeg å få kjeft av fruen ;)

Lenke til kommentar

Har ikke spilt noe spesielt fra den serien, men har hørt at spillene er bra. Burde jo være et godt kjøp, og dersom du er fan av slike spill har du jo noen timer underholdning fremfor deg. :p

Da får du kjøpe assassins creed 1 på cdon.com, 7kr og gratis frakt, er mye anna som er billig der også, jeg kjøpte spillet selv om jeg har spilt det før, men jeg fikk opp at det kosta 6kr, så yay me.

En del billig filmer/serier også en del slik 2 for 99 og 2 for 129kr også.

Lenke til kommentar

^ Takk for tipset, men jeg har nok av spill å holde på med. I tillegg er jeg ikke veldig fan av slike spill, så holder meg nok unna det.

Cdon er en finfin nettbutikk, ja. Er som oftest der jeg handler filmer og spill. :p

Ja var ikke mye kjekt det der, faktisk ganske så irriterenes ;) Jeg kommer nok til å bare ha det slik og, jeg er av den typen, som ikke har chatten oppe på FB heller :)

Hehe, hver sin smak.

Men er jo kjekt å bare fjerne det når man skal være i fred, slik som når man ser film.

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om om det popper opp av og til. :p

Kan man gjøre det på PS3 også??

Aner ikke. Du får høre med noen PS3-folk om det.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Tja, AC1 var egentlig ett bra spill, litt kjedelig å måtte ri på hest i mellom der du skulle, det var litt, tja, kjedelig, men AC2 er mye mye bedre, men AC er vel de eneste spillene i en slik sjanger jeg faktisk er fan av/vil spille, ellers går det nesten bare i online fps.

Men jeg kjøpte taken og den nyeste mission impossible filmen, til 59kr og 79kr om de i det hele tatt er noe å se på aner jeg ikke, men mission impossible kan jo ikke slå feil.

Jeg er dog fan av billig terning kast 2/3 action filmer, er som regel de med terning kast 2 og 3 som er noe å se syns jeg.

Pleier som regel å kjøpe film/spill på cdon jeg også, men får aldri noe rabatt koder som brodern gjør. :(

Men jeg har også kjøpt en del filmer på elkjøp, spesielt nye filmer som koster 99kr der, som f.eks den nyeste fast and furious filmen gjorde, veldig få som kjører samme priser på filmer som elkjøp utenom cdon.com.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er bare ikke fan av slike spill. Går absolutt mest i FPS (Halo), bilspill (Forza) samt et spill som heter Trials Evolution her. :p

Taken er en helt fantastisk bra film!

Kjøpte den selv på Bluray hos CDON for en stund siden.

Du må handle for mer enn 600 kroner, så får du en rabattkode på 50 kroner som du kan bruke neste gang du handler. Jeg har 2 stk, og siden man ikke kan kombinere flere rabattkoder på samme kjøpet, så kan du sikkert få en av kodene mine dersom du er interessert i det. ;)

Lenke til kommentar

Hehe ok, men nei takk, jeg har allerede kjøpt å betalt og det er ikke så farlig, er bare dumme cdon som forskjells behandler *cry*, lol.

Men ja, jeg så at det stod for mer enn 600kr, men så mye skulle jeg ikke handle for idag og man pleier alltids å få noen random koder av og til, men er maks 50kr eller gratis frakt koder så spiller liten rolle egentlig. :p

Så bare behold de til seinere, men syns det er litt rart at man ikke kan bruke mer enn 1 kode om gangen, men det er vel fordi at folk ikke skal kjøpe noe for 5k også blir det gratis, men man kunne jo brukt 2 samtidig, men men.

Lenke til kommentar

Hehe, den er grei.

Ja, er litt merkelig at man ikke kan bruke flere rabattkoder samtidig, men det er vel godt gjennomtenkt fra CDON sin side; det er vel slik fordi man skal handle der flere ganger.

Ikke at jeg har noe imot det.. for jeg handler der ganske ofte uansett. Er en av de nettbutikkene jeg handler mest fra. :p

Lenke til kommentar

Ja, det er vel noe med det også. Kodene skal fungere i seks månderer om jeg ikke tar feil, så man har jo relativt god tid til å bruke dem.

Det lønner seg jo å bestille hos CDON da. Prisene er jo gode, kundeservicen er på topp, og handler man hos dem blir man belønnet med fordeler til neste gang man skal handle.

Jeg skal i alle fall ikke klage; en fantastisk nettbutikk. :D

Begynner jammen meg å bli litt sent her. Tror jeg burde legge meg.. god natt! :p

Lenke til kommentar

Det Henrik skrev. iPhone 5 tåler definitivt mere enn S3 i droptests (skjermstørrelse utgjør selvfølgelig en stor forskjell), men synes det er rart at en aluminumstelefon ikke skal tåle en blender like mye som en telefon som er bygd av mye mere plastikk (noe Eplefanatikerne er flinke til å påpeke),

Fanatikere? (dette er orbruk som benyttes av dem selv) Men til saken, har du forsøkt å knuse noe som er mykt ift. noe som er hardt? Når du tilfører nok kraft vil det harde knuse lettere enn det myke som flexer. Så det hele avhenger av sprøhetsgraden til plasten.

Nå er "plasten" i slike tlf neppe billig.

Selv "billig" plast kan nok være et svare strev å klare å knuse. Forsøk selv med en hammer på gamle plastleker.

Vi trodde at iPhonen skulle holde lengre enn S3en

Igjen, logikken rundt å knuse noe hardt vs noe mykt. En av årsakene til at menneskekroppen tåler enorme belastninger er at vi er myke og fleksible.

Det som først knuser på en S3 i droptester er det harde.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Yupp, sett brukeren din til opptatt.

Det skal jeg gjøre værtfall neste gang, irriterende når folk logger ut og inn stadig vekk.

Forresten, Knut, likte du den nye PSN ID'en min? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...