Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Merka det etter en måned med Galaxy Tab 2 7", men den ble levert inn på angrerett. Mest pga skjerm og ytelse var dårlig og det at forskjellen ble liten fra en S3 når det gjelder skjermstørrelse

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke stemt el gitaren nå eller da, :hm: fikk feil vare da jeg fikk Fire&Stone Capo til D-style classic gitar.

Jeg skulle ha tuner - Joyo JT-12B da, men jeg fikk den Fire&Stone Capo til D-style classic gitar. :green: Men hva skal jeg med den da som ikke har classic gitar. :nei2:

http://www.best2music.no/shop/fire-stone-capo-2503p.html

http://www.best2music.no/shop/tuner-joyo-jt-12b-2046p.html

Lenke til kommentar

Hva tror dere om Logitech G710?

Første mekaniske tastaturet til Logitech, er med brown switches, usikker på om man kan få med andre farger, men det koster jo en del da, de har lys i tastene med det er hvitt og ikke blått/rødt/grønt stygt lys, ikke at jeg er noe fan av lys, men hvitt lys tiltaler meg mer enn alt det andre jalla rælet.

Jeg er dog kresen på tastatur så jeg er usikker. :(

Nokså dyrt er det også, men ikke noe verre enn andre mekaniske.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke stemt el gitaren nå eller da, :hm: fikk feil vare da jeg fikk Fire&Stone Capo til D-style classic gitar.

Jeg skulle ha tuner - Joyo JT-12B da, men jeg fikk den Fire&Stone Capo til D-style classic gitar. :green: Men hva skal jeg med den da som ikke har classic gitar. :nei2:

http://www.best2musi...capo-2503p.html

http://www.best2musi...-12b-2046p.html

Hvis det er en capo så kan du bruke den til både akustisk og elgitar ;)

 

Men du trenger jo ikke stemmer da, er jo innebygd stemmer i rocksmith :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Syns det fungerer utmerket. Gjør jobben som det skal, men så spiller jeg ikke på PCen.. svært lite i alle fall, så kan ikke si om det fungerer bra til gaming eller ikke, men jeg tror det gjør det også.

Eneste er at shift-tasten er litt liten til gaming.

 

Hehe, har det selv og er 100% helt enig med deg. :) Shift-knappen kunne nok vært litt større men gjør ikke noe særlig. Har plenty med "macro-keys" så det gjør heller ikke noe og integrert lydkort, det har rett og slett alt jeg har værtfall behov for.

 

 

Hvorfor det?

Sliter du med å recovre brukeren eller?

 

Har vært litt problemer med Xbox Live i dag tror jeg. Har mistet forbindelsen og måtte koble til på nytt en del ganger. Anbefaler deg å prøve på nytt i morgen.. det skal jo gå så lenge du har riktig mail, passord og sånt. :)

 

Mail og passord er korrekt. Det eneste som er problemet er at den ikke vil recovre brukeren min. Får bare en feilmelding og har prøvd alle slags metoder. Har også prøvd litt hver dag men så har jeg jo bare fått den samme meldingen om og om igjen, får vell prøve straks og se om jeg kan få noe til da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvilken feilmelding er det du får opp da?

Hvis ingenting fungerer kan du ringe kundeservice og se om de kan hjelpe deg, men først kan du jo prøve å google feilkoden og se hva den betyr.

 

Googlet feilkoden og alt i går men husker verken hva den var eller hva den betydde.

Skal prøve straks også kommer jeg med et svar da. Hvis ingenting funker, hva kan kundeservice tilby?

Lenke til kommentar

Førsteprioritet må jo være å finne ut hva feilkoden betyr, og prøve å feilsøke litt på egenhånd.

Kundeservice kan hjelpe med mye rart, og så lenge du kan bevise at brukeren er din kan de feilsøke, hjelpe deg eller fortelle hva som er feil. Alt etter hvordan feilkode du får, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ok, takk for hjelpen. :)

Skal se om jeg kan få noe til, håper inderlig at alt går "smooth" i dag og at jeg får endelig brukeren min.

Må bare vente litt foreløpig ettersom at broren min er her nå og gamer PS3. ;)

 

Er på Skype om en liten stund så kan vi præike mens jeg holder på å tukkle til med xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...