Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Et Z77 V-Pro. Utrolig irriterende! -.-

Sikler litt på MSI sitt...

Komplett har MSI Big Bang MPOWER til rundt 1349,- kr. Tenkte jeg skulle oppgradere til det og i7 3770k til våren ettersom at jeg har konf og da kommer det peng. :3

Men hvis du skal OC en del så er det midt i blinken for deg, "approved by overcloackers".

Siberia V2.

Kult, hvor mye kostet det og hvor bestilte du det fra?

:(

Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? :blink:

Nei fordi det suger. Razers tastaturer er jo kjent for dårlig kvalitet. Hvorfor skulle noen av oss kjøpt det?

Uansett, "enter-knappen" har lite og si.

Lenke til kommentar

Sikler litt på MSI sitt...

Komplett har MSI Big Bang MPOWER til rundt 1349,- kr. Tenkte jeg skulle oppgradere til det og i7 3770k til våren ettersom at jeg har konf og da kommer det peng. :3

Men hvis du skal OC en del så er det midt i blinken for deg, "approved by overcloackers".

Siberia V2.

Kult, hvor mye kostet det og hvor bestilte du det fra?

:(

Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? :blink:

Nei fordi det suger. Razers tastaturer er jo kjent for dårlig kvalitet. Hvorfor skulle noen av oss kjøpt det?

Uansett, "enter-knappen" har lite og si.

Har du prøvd det? Hvorfor noen "av oss" skulle kjøpt det? Aner ikke, kanskje folk har litt andre meninger og faktisk har prøvd det... ikke snakk for alle andre her inne...

Hater forresten små enter-taster...

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

kromsksalla, er enig med deg at razer tastatur har dårlig kvalitet, for det har jeg kjent, men jeg tror blackdwidow faktisk har decent kvalitet

Ikke det jeg har hørt da men.

Kjøpte det fra Komplett, 599kr.

Komplett ftw. 599,- synes jeg var en god pris. Simulerer det 7.1 Surround?

Har du prøvd det? Hvorfor noen "av oss" skulle kjøpt det? Aner ikke, kanskje folk har litt andre meninger og faktisk har prøvd det... ikke snakk for alle andre her inne...

Hater forresten små enter-taster...

Åja, så nå snakket jeg plutselig for dem andre også? Lol.

Uansett så finnes det mange gode mekaniske tastaturer til en god pris. Filco og Roccat burde du ta en titt på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Kjøpte det fra Komplett, 599kr.

Komplett ftw. 599,- synes jeg var en god pris. Simulerer det 7.1 Surround?

Dunno, bryr meg ikke.
Lenke til kommentar

inne på rommet mitt er det for varmt, ute er det litt for kaldt, men i gangen er det perfekt!

noen som har peiling på hvodan man skal få løs et kjede som sitter passe godt fast i framdrevet på en moped? selvfølgelig når jeg først får i gang mopeden for å kjøre på snøen så tukler det seg fast etter første sladd

Lenke til kommentar

inne på rommet mitt er det for varmt, ute er det litt for kaldt, men i gangen er det perfekt!

noen som har peiling på hvodan man skal få løs et kjede som sitter passe godt fast i framdrevet på en moped? selvfølgelig når jeg først får i gang mopeden for å kjøre på snøen så tukler det seg fast etter første sladd

Har du prøvd å gjøre det litt løsere? Det er bra, hvis det er for stramt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...