Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvordan våger du å ødelegge et hovedkort? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Meh... Mest bekymret for resten, som også fikk en trøkk. Men ikke på samme måte som HKet... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Landet TVen på PCen din?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Et Z77 V-Pro. Utrolig irriterende! -.- Sikler litt på MSI sitt... Komplett har MSI Big Bang MPOWER til rundt 1349,- kr. Tenkte jeg skulle oppgradere til det og i7 3770k til våren ettersom at jeg har konf og da kommer det peng. :3 Men hvis du skal OC en del så er det midt i blinken for deg, "approved by overcloackers". Siberia V2. Kult, hvor mye kostet det og hvor bestilte du det fra? Et Z77 V-Pro. Utrolig irriterende! -.- Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? Nei fordi det suger. Razers tastaturer er jo kjent for dårlig kvalitet. Hvorfor skulle noen av oss kjøpt det? Uansett, "enter-knappen" har lite og si. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 kromsksalla, er enig med deg at razer tastatur har dårlig kvalitet, for det har jeg kjent, men jeg tror blackdwidow faktisk har decent kvalitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kjøpte det fra Komplett, 599kr. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Et Z77 V-Pro. Utrolig irriterende! -.- Sikler litt på MSI sitt... Komplett har MSI Big Bang MPOWER til rundt 1349,- kr. Tenkte jeg skulle oppgradere til det og i7 3770k til våren ettersom at jeg har konf og da kommer det peng. :3 Men hvis du skal OC en del så er det midt i blinken for deg, "approved by overcloackers". Siberia V2. Kult, hvor mye kostet det og hvor bestilte du det fra? Et Z77 V-Pro. Utrolig irriterende! -.- Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? Nei fordi det suger. Razers tastaturer er jo kjent for dårlig kvalitet. Hvorfor skulle noen av oss kjøpt det? Uansett, "enter-knappen" har lite og si. Har du prøvd det? Hvorfor noen "av oss" skulle kjøpt det? Aner ikke, kanskje folk har litt andre meninger og faktisk har prøvd det... ikke snakk for alle andre her inne... Hater forresten små enter-taster... Endret 30. oktober 2012 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 kromsksalla, er enig med deg at razer tastatur har dårlig kvalitet, for det har jeg kjent, men jeg tror blackdwidow faktisk har decent kvalitet Ikke det jeg har hørt da men. Kjøpte det fra Komplett, 599kr. Komplett ftw. 599,- synes jeg var en god pris. Simulerer det 7.1 Surround? Har du prøvd det? Hvorfor noen "av oss" skulle kjøpt det? Aner ikke, kanskje folk har litt andre meninger og faktisk har prøvd det... ikke snakk for alle andre her inne... Hater forresten små enter-taster... Åja, så nå snakket jeg plutselig for dem andre også? Lol. Uansett så finnes det mange gode mekaniske tastaturer til en god pris. Filco og Roccat burde du ta en titt på. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 "Hvorfor skulle noen av oss kjøpt det?" Det kaller jeg og snakke for andre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kjøpte det fra Komplett, 599kr. Komplett ftw. 599,- synes jeg var en god pris. Simulerer det 7.1 Surround? Dunno, bryr meg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Glenn, hva synes du om G110 fra Logitech? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 starter å bli kaldt minus 10 allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Glad jeg har varmen på, 23C her på rommet mitt. :3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 inne på rommet mitt er det for varmt, ute er det litt for kaldt, men i gangen er det perfekt! noen som har peiling på hvodan man skal få løs et kjede som sitter passe godt fast i framdrevet på en moped? selvfølgelig når jeg først får i gang mopeden for å kjøre på snøen så tukler det seg fast etter første sladd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3597 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 inne på rommet mitt er det for varmt, ute er det litt for kaldt, men i gangen er det perfekt! noen som har peiling på hvodan man skal få løs et kjede som sitter passe godt fast i framdrevet på en moped? selvfølgelig når jeg først får i gang mopeden for å kjøre på snøen så tukler det seg fast etter første sladd Har du prøvd å gjøre det litt løsere? Det er bra, hvis det er for stramt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) glemte å nevne at det løsnet av bakdrevet, hadde ikke strammet det på en stund da... får se om jeg får fikset det i morgen Endret 30. oktober 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 http://www.spill.no/...rtikkel&id=3597 Kommer det en oppfølger til Modern Warfare? Nå ble jeg veldig overrasket... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 http://www.spill.no/...rtikkel&id=3597 Kommer det en oppfølger til Modern Warfare? Nå ble jeg veldig overrasket... Jeg ble faktisk ganske overrasket der. Hadde aldri trodd dem var så dumme at dem ville satse mer penger på enda en oppfølger. Skypen din, Marius? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå