meg0709 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noe kan man vel også laste ned som torrent, ikke alt, mulig man ikke kan det med gamle programmer heller. Men hvor man finner torrent linkene veit jeg ikke. Husker de viste 8on8 eller 12on12 bf2 finalen mellom dignitas og ett anna lag, mulig det var komplett.no på nrk(på tven) og har sett det igjen noen ganger på web tven også. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) alt funka nå så 1000 takk! Jeg skal ta opp noe fra nrk nett så er det noe gratis program som jeg kan bruke for å ta record fra nrk? Jeg kan ta opp via iPhone 5 men lyden blir ikke så bra. Trenger for 5 min klipp som jeg må ta opp Ingen problem Var det Chrome eller Firefox du fekk det til i no? Nrk har lagt ut nedlastbare filer av videosnuttar som ligg på nrk før, og dei fleste filmar er det lov til. Det er jo som å bruka ein opptakar til tv'en... Du kan bruka VLC, berre åpne VLC og velg Meny> Åpne "Nettverks Strømming/Network streaming" og legg inn denne linken: mms://straumod.nrk.no/disk07/Spekter/2010-01-20/Spekter_20_01_10_1000_600750_20100120_204400.wmv Når den startar, trykk på record. Endret 30. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Charlotte-H Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg brukte firefox. Skal laste ned VLC og gjøre som du sa. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg brukte firefox. Skal laste ned VLC og gjøre som du sa. Takk for hjelpen! Okai, eg har og lagt opp link for Chrome og no på den sida om det er ynskje for det. Berre sei ifrå om du evt. lurar på noko. Hyggeleg 1 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg brukte firefox. Skal laste ned VLC og gjøre som du sa. Takk for hjelpen! Okai, eg har og lagt opp link for Chrome og no på den sida om det er ynskje for det. Berre sei ifrå om du evt. lurar på noko. Hyggeleg Du fortjener bare litt kreds for å gidde! Takk! (selvom jeg ikke kommer til å benytte meg av det) Endret 30. oktober 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg brukte firefox. Skal laste ned VLC og gjøre som du sa. Takk for hjelpen! Okai, eg har og lagt opp link for Chrome og no på den sida om det er ynskje for det. Berre sei ifrå om du evt. lurar på noko. Hyggeleg Du fortjener bare litt kreds for å gidde! Takk! (selvom jeg ikke kommer til å benytte meg av det) Hehe, jo takk for det Det var ikkje store problemet eigentleg... Dei var jo slik som eg visste om frå før, pga. eg hadde det problemet sjølv for nokre månadar/halvt til eitt år tilbake, då brukte eg ganske så lang tid på å finne ei løysning Så eigentleg var det berre til å finna fram filene i arkivet mitt og laste dei opp via 4shared... Men ja, er nok ikkje alle som hadde tatt seg tida til det... PS: Du finn meir smått & godt hjå IT blekka, velkommen inn Endret 30. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Prøver du å få lengre e-penis med Dominator ram? Corsair Vengance ftw. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 God dag. Fikk endelig Forza Horizon i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Glenn, hva kan jeg gjøre for å få lastet ned Xbox accounten min? Får bare error dersom jeg prøver... Har prøvd å bruke USB men ingenting ser ut til å funke. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Du går på "recover account" eller noe sånt. Husk at du må skrive inn riktige kontodetaljer da.. men får du en feilmelding hjelper det ofte å google feilkoden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Ser ikke ut som at headsetet kommer i dag selv om det ble sendt i går Endret 30. oktober 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 ...og hva slags headset er det? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 ...og hva slags headset er det? Siberia V2. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? hva lurer du på angående det? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? hva lurer du på angående det? Vet det kanskje er et rart spørsmål, men har BW (Nordic layout) stor eller liten enter-tast?? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 tror det har liten enter tast Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) ARGH! Skulle flytte tven, så veltet den og landet på HKet mitt... Blir nytt da! MSI eller Gigabyte. Eventuelle andre forslag? Endret 30. oktober 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Asus har jo noen kule Hva slags HK var det du knuste? Er det noen av dere her inne som har Razer BlackWidow?? hva lurer du på angående det? Vet det kanskje er et rart spørsmål, men har BW (Nordic layout) stor eller liten enter-tast?? Et lite spørsmål til.... kan man velge farge på bakgrunns-belysningen? Endret 30. oktober 2012 av sj3f Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Et Z77 V-Pro. Utrolig irriterende! -.- Sikler litt på MSI sitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå