Gjest Slettet+412 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Er Battlelog nede? Kan ikke connect'e meg til noen som helst servere. Feilmelding: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nei, ser at det er noen venner som spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Funker værtfall ikke her... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Funker hos meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Aw yeah. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Vel jeg syns ikke folket skulle kunne bestemme, du ser jo hva som skjer da. Det er jo ingen hemmelighet at de bedre faktisk gikk ut. Vel, når folket skal bruke penger syns jeg folket skal få bestemme ene og alene. Da syns jeg dommerne skal holde seg unna hvem som går videre eller ikke. Er forsåvidt både enig og uenig i det du sier. Syns ikke Mia skal få for mye makt.. for da sitter vi igjen med en finale med bare barn der de fleste har et middels talent; med et unntak eller to. Er derfor jeg er mest fan av Britains got talent, og kanskje litt Americas got talent. Klar tale fra spesielt Simon Cowell. Må jo bare like den fyren der. Endret 27. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Tja, samma for meg hvem som stemmer, men jeg syns ikke det så kalte folket har noe peiling. Du lar ikke meg eller deg være dommer i en stupe konkurranse i OL, bare for å dra den litt langt, mest fordi at vi ikke har peiling, dvs veit ikke om du har peiling, men jeg har ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Glenn er da profesjonell dommer i stuping, nå må du ikke uttale deg om noe du ikke vet noe om. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Funker hos meg. Rart... Mvh: Kromskallen Endret 27. oktober 2012 av sj3f Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 @meg0709: Joda, er forsåvidt enig i den.. men nå er jo litt av greia at folket skal kåre vinneren. Alle som er i semifinalene har jo et talent, så det hele koker jo ned til personlige preferanser. Det er jo utrolig vanskelig å sammenligne to forskjellige talenter mot hverandre dersom begge er ekstremt gode på det de gjør.. så da er det på en måte like greit at folket bestemmer, istedenfor dommerne eller en jury f. eks. Noen liker synging, andre liker dansing, mens andre liker triksing med en fotball, bare for å nevne noe. Det irriterer meg bare at kjedelige talenter med lite underholdningsverdi etter min mening, går videre. MTK har forresten er poeng. Jeg har vært dommer i NM i stuping. Det siste der var en kødd. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Vel, jeg finner slike konkurranser irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ser ut som Microsoft klarte det igjen... Får ikke download'e brukeren min ettersom at jeg formaterte den, supert. Eneste jeg får opp er en feilmelding. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nettopp sett filmen Blind Dating på Netflix. Sjarmerende film som jeg ikke hadde hørt om før jeg fant den på Netflix; anbefales. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Så filmen kick-ass i stad for noen timer siden, den var nice, gikk på tven, litt harry film. Mem filmen kodenavn Nina går på viasat eller tv3 nå. Men her skal det soves, endelig hjem igjen. Endret 27. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kick-Ass var en underholdende film det også. Hun lille jenta eide jo noe helt vilt! Du får ha en god natt. Er nok ikke lenge før jeg tar kvelden her også. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Har Kick-Ass på DVD liggende men aldri sett den Endret 27. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kick-Ass var en underholdende film det også. Hun lille jenta eide jo noe helt vilt! Du får ha en god natt. Er nok ikke lenge før jeg tar kvelden her også. Lol ja, filmen var kul, jeg så ikke hele da, men for at jeg skal klare å se en hel film må jeg nesten ha den på dvd eller noe. Også han selveste kick-ass i den grønne drakta som later som han er homo pga jenta, haha. Lurer på om sånne ting funker jeg, hmmm, lol. Da får du ta å se den idag Lami, er jo bare en kjedelig søndag så. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror dere en Acer Aspire One 751h vil fungere bedre med Windows 8? Har Windows 7 nå og den er treig som fy! specs: Intel Atom Z520 1.33GHz 2GB RAM Intel GMA 500 gpu 60GB SSD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Definitivt, men Windows 8 har flere negative enn positive sider. Den mest negative er at om du er uten nett så må du logge inn på den forrige brukeren som var logget på før du kan logge på din. Veldig upraktisk når man deler på en laptop. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er jo bare å bruke lokal bruker det isteden for Windows live.. Da prøver jeg med Win8. Er den like treig så prøver jeg Ubuntu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå