Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, våkna istad og da hadde jeg fått besøk, var en kjøttmeis som hadde kommet inn vinduet mitt som stod litt oppe, men etter gjentatte kamikaze forsøk på vinduet så skjønte den at det gikk an å gå ut samme sprekken som den kom inn.

Men hvordan den fant ut at den skulle komme seg inn lurer jeg på, kanskje det var den wake up call jeg hadde bestilt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tenker på de nye bilene som ser ut som svenske politibiler.

Har ikke fått med meg så mye om dette akkurat da men hvordan da egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg har ihvertfall ikke fått det til (har heller ikke prøvd alt for mye).

Men har et problem. Nå rom Windows RT brettene har kommet ut så fikk jeg veldig lyst på et, har fremdeles 1 dag igjen på å levere inn min Galaxy Tab 2 7". Skal jeg levere den inn for så å kjøpe et Windows RT brett? Sliter skikkelig med å bestemme meg.

Blir selvfølgelig dyrt å bytte, men tror jeg vil få mye mere glede av et Windows RT brett. Hva tror dere?

Dette er et som frister.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761888

Lenke til kommentar

Så er ikke programmet laget for deg, men den generelle seergruppen. Er nok like mange som velger piano over dans, hehe.

Joda, liker selve programmet. Det er dommerne (spesielt Mia) og de som stemmer det er noe galt med.

Er det ikke slik at chrome bare er ett slags skin oppå safari?

Altså, det ER safari, men det ser ut som chrome.

Det tror jeg ikke, men jeg er ikke helt sikker.

Det er i alle fall en egen app som Google har laget og kallet for Chrome.

Lenke til kommentar

Glenn, kvitter meg ikke med xboxen.

Send meg gamertaget ditt på PM. Sletta alle jeg hadde på lista mi. :(

Bra at du beholder den da.. er vel noe den skal brukes til ettersom du ikke skal selge den. Er det et spesielt spill du skal ha?

Har sendt deg melding med gamertag.

Blææh.. Forza Horizon hadde release på Fredag, og CDON sendte det på Torsdag.

I e-posten står det at det kan ta 2-3 dager, men de sendte det jo ut 1 dag før release.

Det har selvfølgelig enda ikke kommet. Får sende dem en mail og spørre om de skal gjøre det samme med Halo 4.. altså sende det slik at jeg ikke har det på release.

Lenke til kommentar
Så er ikke programmet laget for deg, men den generelle seergruppen. Er nok like mange som velger piano over dans, hehe.
Joda, liker selve programmet. Det er dommerne (spesielt Mia) og de som stemmer det er noe galt med.
Er det ikke slik at chrome bare er ett slags skin oppå safari? Altså, det ER safari, men det ser ut som chrome.
Det tror jeg ikke, men jeg er ikke helt sikker. Det er i alle fall en egen app som Google har laget og kallet for Chrome.

Grunnet at apple ikke tillater nettlesere med andre mototorer enn den de har laget til safari vil alle nettlesere være svært like i bunn

Endret av iThenrik
Lenke til kommentar

Men nå hadde jo dommerne liten makt, alt de skulle gjøre var jo å velge de andre folkene som norges folk hadde stemt frem.

Lenke til kommentar

Xbox ruler :)

Er enig med deg der. :)

Men nå hadde jo dommerne liten makt, alt de skulle gjøre var jo å velge de andre folkene som norges folk hadde stemt frem.

De har fremdeles makt.

Det hadde vært bedre om første- og andreplass basert på stemmer hadde gått videre.

Sånn som det er nå risikerer man jo at første- og andre- eller tredjeplassen går videre. Dommerne skulle ikke hatt makt i det hele tatt i semifinalene syns nå jeg.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...