aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva synes dere forresten om de nye Politibilene? Selv syns jeg de er utrolig stygge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 god kveld hva skjer her inne da Lite liv her som vanlig, der da? Du må lære deg å svare gutt, har skrive til deg flere ganger men aldri fått noe svar. Seriøst? Hotmail? Noen som bruker/brukt det fortsatt? :o Hotmail brukte jeg vel når jeg gikk i 6-7 klasse. Gmail har jeg brukt siden.. Brukt hotmail siden 3 klasse, lol. Sugde da og suger enda. Gmail ftw. Hotmail? Hva er det? Noe du ikke burde vite om. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Han nordmannen i rutete skjorte på Golden goal er broren til gubben til kusina mi, lol. Jeg har både hotmail og gmail, gmail bruker jeg kun pga android, men bruker det egentlig ikke, hotmail pga msn også får jeg noen få mails sånn av og til hver 6måned eller noe. Endret 26. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ah, skjønner. Og nei, er ikke noe superkule ting som du ikke kan vente på.. Men allikevel merket jeg stor forskjell og S3'en virker mye raskere og mer presis. Tviler på at mamma kommer til å merke noen forskjell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Han nordmannen i rutete skjorte på Golden goal er broren til gubben til kusina mi, lol. Jeg har både hotmail og gmail, gmail bruker jeg kun pga android, men bruker det egentlig ikke, hotmail pga msn også får jeg noen få mails sånn av og til hver 6måned eller noe. Brukte Hotmail kun for MSN i starten men så ble jeg medlem hos ulike sider også så har jeg bare brukt den til alt for det meste. Konvertert fra Hotmailismen til Gmailismen. Endret 26. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Ah, skjønner. Og nei, er ikke noe superkule ting som du ikke kan vente på.. Men allikevel merket jeg stor forskjell og S3'en virker mye raskere og mer presis. Det er jo fristende i seg selv, men nå er den ikke akkurat veldig treg.. så jeg klarer nok å vente. Får bare håpe jeg får oppdateringen iløpet av helga eller neste uke.. hvis ikke må jeg kanskje vurdere å oppdatere via Kies, dersom det går. Eneste jeg opplever er at telefonen blir treg dersom jeg ikke har slått den av på noen dager, og da spesielt ved at Chrome henger seg opp. Det problemet hadde jeg ikke på iPhone.. *badumtss*. Er det flere som har opplevd lignende, og blir det problemet borte med JellyBean? Ikke at det er et sånt kjempestort problem altså. Er jo bare å restarte telefonen, og vente X antall dager før det oppstår igjen. Endret 26. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Er det noe galt med Battelog? Kan ikke connect'e meg til noen som helst servere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 og da spesielt ved at Chrome henger seg opp. Det problemet hadde jeg ikke på iPhone.. *badumtss*. Fordi du hadde aldri Chrome på iPhonen... *badumtss* Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Chrome er tilgjengelig i App Store, men jeg brukte den faktisk aldri.. fordi Safari gjorde jobben. Men siden jeg hørte at Chrome var bedre enn den nettleseren som var på mobilen fra før, så måtte jeg jo bruke den.. ikke at det er noe galt med selve Chrome annet enn at den blir vrang etter X antall dager. Om dette problemet oppstår i andre apps eller lignende er jeg ikke sikker på.. har kun opplevd det i Chrome. Ikke at jeg bruker så veldig mange apps heller foreløpig i alle fall. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Tviler på at mamma kommer til å merke noen forskjell Men det har vel heller ikke noe å si om hun merker noe forskjell? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hvordan skrur man av vibrasjon ved skriving og tapping på Galaxy S3? Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Under lydinstillinger og deaktiverer haptisk feedback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Tar kvelden folkens, natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Men det har vel heller ikke noe å si om hun merker noe forskjell? Jo, dessverre. Siden jeg har prøvd å tvinge hun til å oppdatere. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Igjen, har det noe å si? Hvis ikke hun vil oppdatere og hun er fornøyd så er vel det bra nok, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ikke for meg Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva synes dere forresten om de nye Politibilene? Selv syns jeg de er utrolig stygge! Meget pene! (Hvis det er de jeg tror du mener…) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Ikke for meg Hvorfor har det noe å si for deg? @ sj3f Tenker på de nye bilene som ser ut som svenske politibiler. Endret 26. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Chrome er tilgjengelig i App Store, men jeg brukte den faktisk aldri.. fordi Safari gjorde jobben. Men siden jeg hørte at Chrome var bedre enn den nettleseren som var på mobilen fra før, så måtte jeg jo bruke den.. ikke at det er noe galt med selve Chrome annet enn at den blir vrang etter X antall dager. Om dette problemet oppstår i andre apps eller lignende er jeg ikke sikker på.. har kun opplevd det i Chrome. Ikke at jeg bruker så veldig mange apps heller foreløpig i alle fall. Er det ikke slik at chrome bare er ett slags skin oppå safari? Altså, det ER safari, men det ser ut som chrome. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Greit nok at han er flink, men det er jo null underholdningsverdi for min del. Så er ikke programmet laget for deg, men den generelle seergruppen. Er nok like mange som velger piano over dans, hehe. Har ikke fått Jelly Bean selv, får opp at ingen oppdateringer er tilgjengelige både på telefonen og i Kies. Virker ikke som noen kritisk oppdatering på noen måter sånn sett, så får bare smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå