iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Nei, han gikk ikke videre. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ok, bryr meg ikke så mye heller egentlig.. Har ikke kontakt med han lengre heller så, møter bare han av og til på byn.. Men på ungdomskolen gikk vi i samme skolegruppe og sånt forskjellig. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Var en type med mye selvtillit det der.. kanskje litt for mye også. Hadde håpet at Dandelions Cheer Crew (med Voe i front <3) og The Flying Fabulous skulle gå videre. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Heheh, det kan du si! Han har ikke forandret seg med årene, det er ihvertfall sikkert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gått over fra Hotmail til Gmail nå, dette likar eg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gikk helt over til Gmail for et år siden jeg, angrer definitivt ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gikk over nå ettersom at jeg følte det var på tide. Angrer ikke et sekund. Synes dette er mer "user-friendly" enn Hotmail. Uansett så blei mailen min spammet med masse ting og tang som jeg ikke har registrert meg på i det hele tatt så da lå jeg godt på 1000 mails til dagen, lol. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Blahrrggg.. fatter ikke at ikke Dandelions Cheer Crew og The Flying Fabulous ikke gikk videre i Norske Talenter! Men en gutt som spilte noe så kjedelig som piano gikk videre. Sett bort ifra at jeg misliker slike utmelka show, så må jeg si meg enig i det du sier, de danse jentene etc burde gått videre også de turn damene, mest fordi det er jenter, men altså ja, you see., ville vel også hatt de trekkspill folka videre å. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Seriøst? Hotmail? Noen som bruker/brukt det fortsatt? :o Hotmail brukte jeg vel når jeg gikk i 6-7 klasse. Gmail har jeg brukt siden.. Endret 26. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Ja, jeg bruker begge, altså Hotmail og Gmail. Sistnevnte ble jeg tvinget til å lage når jeg kjøpte S3. Begge fungerer. Forstår ikke greia med "ahh herreguuuuud bruker du enda hotmail?!?". Nå er jeg ingen ekstrem e-post-bruker heller.. kan jo være pga. nettopp det. @bilrule: Dandelions var jo de jentene som danset, og The Flying Fabulous var jo de som drev med turn. Disse skulle gått videre fordi de hadde et bra talent, var underholdende å se på samt at det var jenter (som ikke var så verst å se på). Fatter som sagt ikke at noe så kjedelig som en gutt som spiller piano kan gå videre. Greit nok at han er flink, men det er jo null underholdningsverdi for min del. Endret 26. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Hotmail? Hva er det? Endret 26. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 iGlenn, har du oppdatert til 4.1.1? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Ja sant aleksanderro Mhm iGlenn. Dansejentene skulle gått videre, selv om ikke alle hang med til hver tid, så er det bedre enn kiddoen fra Ålesund som klanger på piano! Endret 26. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) ^ Nettopp. Var skikkelig kult å se på når de danset! iGlenn, har du oppdatert til 4.1.1? Nei, dessverre. Får bare dette opp når jeg prøver å oppdatere: Ingen tilgjengelig oppdatering. Endret 26. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 @ IGlenn Er det S3 det er snak om? Prøvd Kies isåfall? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det er en S3, ja. Og nei, jeg har ikke prøvd Kies, og har ingen planer om å legge den dritten inn på PCen heller. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Var ihvertfall via Kies jeg oppdatere mobilen min med. Viste ikke at jeg hadde programmet på PCen engang før jeg leste at Jelly Bean hadde kommet og skulle oppdatere.. Men hva er så gale med det programmet da? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Er vel ikke noe spesielt galt med programmet. Er vel forsåvidt ikke noe galt med iTunes heller.. men nå skulle jeg liksom slippe å oppdatere via PCen med min superkule Android-telefon. Hva er greia med oppdateringen da? Er det noen må-ha-funksjoner som jeg ikke kan leve uten? Er rimelig sikker på at jeg overlever til jeg får oppdatert via telefonen skjønner du.. og da slipper jeg jo å installere det programmet. Endret 26. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ah, skjønner. Og nei, er ikke noe superkule ting som du ikke kan vente på.. Men allikevel merket jeg stor forskjell og S3'en virker mye raskere og mer presis. Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 god kveld hva skjer her inne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå